Heerlijk om te lezen, dat.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heerlijk om te lezen, dat.
Dat jongeren hier niet perse warm voor lopen verrast mij dan weer niet.
Je bereikt meer als je het anders formuleert.
Inderdaad willem.mwillem.m schreef: ↑wo 23 feb, 2022 23:12Volgens mij gaan er nu drie zaken door elkaar lopen:
1. Klanten van Jan Wagtendonk van fiets-mee die op fietsvakantie gaan
2. Mensen in het algemeen die met de fiets op vakantie gaan (op welke wijze dan ook)
3. Mensen die lid zijn van een club voor vakantiefietsers (zoals de WF)
De startpost van Bert ging over 1, ging vervolgens over in 2, en nu zitten we inmiddels bij 3.
Help zo kom ik in een ID-crisis. Ik doe aan fietsvakanties maar heb me vorige maand per volle luchtbuks naar een eiland in de Atlantische Oceaan laten vervoeren en geen meter gefietst (wel gewandeld en letterlijk neergekeken op de talloze betonnen konijnenhokken). In welk hok moet ik nu gestopt?Poppink schreef: ↑za 26 feb, 2022 12:49Fietsvakantiegangers (Scrabblewoord) zullen altijd een kleine groep blijven.
De massa laat zich per luchtbus vervoeren naar een eiland in de Atlantische Oceaan of een strand aan de Middelllandse Zee en gaat in de winter met een koffer op het dak naar de wintersport.
'Ich bin ein Fietser' en als zodanig staan bovengenoemde vakanties ver van mij af.
Je hebt gelijk.peter de rijk schreef: ↑za 26 feb, 2022 13:28Ik wil maar zeggen: je kunt ook eclectisch van allerlei walletjes snoepen, fietsen, wandelen, luieren...