Hier misschien?
Santuario Nuestra Señora de La Virgen de Jaraba
https://maps.app.goo.gl/WBfdDsV7S9KBBPsA8
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Artikel 38, lid 3c: Een deelnemer mag pas een in hen ogen juiste oplossing plaatsen indien de betreffende deelnemer direct de beschikking heeft over een volgend Raad plaatje! in het geval de oplossing akkoord wordt bevonden door de deelnemer van het Raad plaatje! waarop de voornoemde deelnemer heeft gereageerd middels het plaatsen van een reactie waarin deze deelnemer een in hen ogen juiste oplossing aangeeft al dan niet ondersteund met exacte locatiegegevens in de vorm van een link naar Google Streetview dan wel Mapillary.PeterVanRijn schreef: ↑di 22 feb, 2022 17:52Wát!? Een dag lang geen raadplaatje? Wat zegt het ongeschreven reglement daar over?
Ik wil niet alweer de bureaucraat uithangen, maar ik denk dat het reglement dit niet goedkeurt.
Cold Turkey.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 22 feb, 2022 16:39Jullie moeten nog wat geduld hebben, want ik ga morgen een fietstocht maken en daarna pas een nieuwe raad plaatje plaatsen.
Nou dan krijgen we morgen een foto van Martin met een huis met een verse scheur.