wo 10 nov, 2021 14:40
Tijdens hardlopen gebruik ik meestal Runkeeper. Daar kan je via de website handmatig activiteiten toevoegen. Misschien voldoet dit?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Afstandmeten is niet de enige optie. Er zijn talloze sites waar dat kan. Met bv Ridewithgps.com kan je ook je route intekenen op basis van google maps of Openstreetmap en vervolgens rubriceren naar fiets, wandel, kano activiteit etc. Rwgps geeft echter geen info hoeveel je dan per dag/maand/jaar hebt gefietst, gewandeld, hardgelopen etc. alleen over alle activiteiten gezamelijk per dag/maand/jaar of per activiteit in zijn totaliteit.
Waarom heet het dan niet Ridewithoutgps.com? (Ongetwijfeld bedoeld voor mensen die een route intekenen op de kaart en dan exporteren naar hun gps-apparaat, ik snap het wel.)De tovenaar schreef: ↑do 11 nov, 2021 13:46[… Ridewithgps.com kan je ook je route intekenen op basis van google maps […]
Dat zou in theorie kunnen maar die heb ik niet, vandaar dat ik mijn hardlooprondjes dus inteken op een kaart op de pc. Op mijn recreatieve fietsen zitten fietscomputers die het telwerk voor me doen, ook als mijn gps-ontvanger niet meegaat.