Nee, dichterbij. De richting is wel spot-on.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De afbeelding direct via Google Lens en Bing zoeken is volgens Ongeschreven Regel 48 lid 2a niet toegestaan. Anders wordt dit spel te makkelijk. Wel mag je in Google zoeken op kenmerken e.d.Bert van Sprang schreef: ↑ma 24 jan, 2022 12:08Met de google-zoek-optie in een keer gevonden. Maar dat mag vast niet?
Dan heb je nog de oude versie.
Ik moest bij het zien van het gebouw denken aan iets ter nagedachtenis van WO-I, namelijk een bos dat door alle beschietingen is weggevaagd. Ik heb overigens nog niet gezocht, want het is een beetje druk op het werk.Grandonneur schreef: ↑ma 24 jan, 2022 12:24Zou je een gokje wagen op welke kunst in dit museum zou kunnen staan en in welk land ik ben dan ben je een winnaar. Wel snel op verstuur rammen en een beetje mazzel hebben met je glasvezel.
Heel goed Martin. En dat op slechts 10km van de Belgische grens, en slechts 20km van Doornik.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 24 jan, 2022 13:47Villeneuve d'Asq? https://nl.lilletourism.com/museum-vill ... q/lam.html
Ik leer scherp en anders kijken door dit leuke draadje (en veel door Martin E. )Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 24 jan, 2022 17:02Helaas nee, want Grou-Irnsum heeft bovenleidingen. Niet op mijn foto.
PeterVanRijn schreef: ↑ma 24 jan, 2022 17:18Als ik ook nog even een mug mag ziften: Grou-Jirnsum, of Grouw-Irnsum als je de voorkeur aan de Nederlandse spelling geeft.