Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mooi weer gehad zo te zien! Ik had ook een stralend blauwe lucht maar het was wel kouder dan bij jou (maar dit was dan ook niet afgelopen herfstvakantie). Geïnspireerd door je draad over ugly houses heb ik iets uitgezocht met een andere ergernis: lelijke kabels door je mooie vergezicht.
Niet in een van deze drie landen, maar een is er wel, ondanks de sneeuw, warm.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 27 dec, 2021 22:47Gezocht op […] Österreich […] Zwitserland […]Slovenië
Zo warm dat de sneeuw er bijna van smelt! Er is Streetview op de plek waarvandaan ik de foto heb gemaakt. Ik fietste een bekende route, maar had geen speciale aanleiding om deze foto te nemen, dat wil zeggen het is (althans bij mijn weten) geen beroemd kerkje of zo.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 28 dec, 2021 09:36Heb gezocht op Google afbeeldingen met kerktorens in Zuid-Tirol, in het Italiaans Camanili in Alto Adige en meer dan de helft van de resultaten is steeds weer die kerktoren staand in het stuwmeer van Resia....
Lang zoeken? Ik had hem gisteravond pas geplaatst. Heb je de hele nacht doorgehaald? Maar je oplossing is natuurlijk goed, de parochiekerk in St. Valentin auf der Haide, net ten zuiden van de Reschensee. Ik had op camping Thöni (hele jaar open) overnacht, net voor het dorp, bij een temperatuur onder het vriespunt. Dat ging prima, tot ik heel vroeg in de ochtend naar de wc moest, brrr!