Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja, ja, nu weet iederéén het!Martin E. van Doornik schreef: ↑di 23 nov, 2021 21:52JanH en Poppink weten wel waar ik ongeveer heb gefietst. Ik kan wel zeggen dat ik daar de vliegtuigen heb gehoord, die op Zestienhoven gingen landen.
Ik zoek langs de Hollandse IJssel.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 23 nov, 2021 22:36Ik heb niet alleen langs de Rotte gefietst maar ook langs een andere rivier....
Dan heb je de Gouwe nog of de Meije….Martin E. van Doornik schreef: ↑di 23 nov, 2021 22:36Ik heb niet alleen langs de Rotte gefietst maar ook langs een andere rivier....
Klopt:... in de buurt van Waddinxveen ...
Doe maar Brabant denk ik.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 24 nov, 2021 09:47Doet me wat aan Groningen denken, maar ik twijfel....
Als een hoogspanningsmast echt zo scheef staat hoor je als goede burger 112 te bellen denk ik.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 24 nov, 2021 09:47rechts een erg scheefstaande hoogspanningsmast, terwijl het donkere huis wel ietwat rechtop staat.
Ik was voor het laatst in 2006 of 2007 in de provincie Groningen. Toen had ik nog niet een petfleshouder op mijn fiets.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 24 nov, 2021 09:47... Doet me wat aan Groningen denken, maar ik twijfel....