Tenzij je meer informatie hebt over deze specifieke fiets, kan ik je vertellen dat mijn MC alleszins van bedenkelijke kwaliteit was. Jaren lang, vele kilometers op een Jobber (derailleur) gereden. Van mij zul je geen wanklank horen.
Groet,
Tom.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tenzij je meer informatie hebt over deze specifieke fiets, kan ik je vertellen dat mijn MC alleszins van bedenkelijke kwaliteit was. Jaren lang, vele kilometers op een Jobber (derailleur) gereden. Van mij zul je geen wanklank horen.
Inderdaad.M276 schreef: ↑zo 24 okt, 2021 14:42Misschien is dit ook wel wat
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... 0028-fiets
Het hangt, behalve van de materialen en bouwwijze, IMHO meer af van de maat van de fiets, de drager(s) en de (verdeling van de) bagage. Je weet het inderdaad als je het geprobeerd hebt.
Ik denk dat je "Mixte"/"Trappez" bedoeld, hybrides zijn vaak racefietsen met een plat stuur? Mixte is minder stijf dan een herenframe (noemt men ook wel "Diamant"), maar zeker met de moderne oversized buizen is dat minder een issue. De Koga optie met twee dunne bovenbuizen is helaas minder stijf dan een enkele oversized bovenbuis, maar of dat een probleem is durf ik vanaf hier niet te zeggen. Zoals Leon aangeeft, dat moet je toch even ervaren met een volle tas.
Je moet in ieder geval in zo'n discussie nooit zelf een starre houding aannemen.