Dat klopt inderdaad normaliter.
Is het feit dat je koplamp alle stroom verbruikt door constant aan te staan misschien de reden dat je oplader het niet doet zoals je hier vermeldt?
viewtopic.php?f=8&t=36554
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat klopt inderdaad normaliter.
Dan kun je er toch gewoon 2 schuifstekkers aan zetten voor Son, of een Son coax stekker aan solderen?supermario schreef: ↑wo 15 sep, 2021 21:25
Er zit in de doos geen aansluit mogelijkheden voor son naaf en alleen instructie voor shimano naaf.
Voor die centen zou ik ook eens naar een Forumslader kijken....supermario schreef: ↑wo 15 sep, 2021 21:25
Als die niet werkt, wat is mijn alternatief dan. Een plug kost €270 laten inbouwen is €60.
Even een paar AMP stekkers scoren is geen onoverkomelijk probleem toch?supermario schreef: ↑wo 15 sep, 2021 21:25Shadow.
Er zit in de doos geen aansluit mogelijkheden voor son naaf en alleen instructie voor shimano naaf.
Als die niet werkt, wat is mijn alternatief dan. Een plug kost €270 laten inbouwen is €60.
Als de cycle niet werkt op mobiel dan sluit ik hem aan op de powerbank en die weer op mijn mobiel
Mario
De kapotte 'The Plug' verwijderen?
Is 'The Plug' elektrisch kapot én mechanisch niet te verwijderen? of alleen elektrisch?supermario schreef: ↑do 16 sep, 2021 11:35Ik kan helaas de cycle2charge niet monteren, omdat er nu een kapotte plug in zit. Dat betekend dat in de afgesloten vork van de koga een acculader zit.
De onderkant van de vork is dicht. Ik zag net dat er een klein gaatje in zit.
Ik ga nu de cycle2charge verkopen. Terug sturen naar amazon in Duitsland is mij te moeilijk.
Ik heb nu 2 opties: een powerbank kopen of een lamp met usb aansluiting.
Of heeft iemand anders nog een brillant idee.
Mario