Gefeliciteerd!
en, wat zijn zoal verschillen tussen de Racert en de Grave?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die komt er wel, maar met 412 dagen levertijd hebben we die nog maar even uitgezet...
Ik hoop dat met Rohloff de levertijd minder lang is, anders kan je ruim een jaar geen fietsen opbouwen...ellenvandrunen schreef: ↑do 19 aug, 2021 16:34Die komt er wel, maar met 412 dagen levertijd hebben we die nog maar even uitgezet...
Microshift al bekeken?ellenvandrunen schreef: ↑do 19 aug, 2021 16:34Die komt er wel, maar met 412 dagen levertijd hebben we die nog maar even uitgezet...
Zodra het mogelijk is, zet ik de optie aan.
dat weet ik nog niet, denk oktober maar ik tel de dagen. En zelf opbouwen, nee dat is niet aan mij besteed.
(Volledig off-topic)cyclos schreef: ↑vr 10 sep, 2021 22:00Zie net dat Focus ook al een Atlas serie heeft:
https://www.focus-bikes.com/nl_nl/bikes ... avel/atlas
And so it begins... 't was te denken dat ze ook in de gravel met boost gingen beginnnen. Waarom ze dat nu niet in één keer konden doen bij de overstap naar schijfremmen... Leve de bike industry!FOCUS Bikes schreef: Betrouwbare stabiliteit en duurzame kwaliteit: dubbel afgedichte novatec road boost-naven en 23 mm brede wtb velgen.
...
Bovendien zorgt de Road Boost-technologie voor een hoge stabiliteit dankzij een betere spaakspanning en grotere bandenvrijheid, met korte chainstays.
...
frame: 148x12 mm thru axle, fork: 110x12 mm thru axle
Volgens mij is dat toch al lang aan de gang bij de beter 'gravel'bikes?
Dat niet, wel al een S26 en een S28 gehad (:
Het is nog gekker dan dat... De mountainbike wereld rijdt met Boost voorop in 110x15mm, dit zou 110x12mm zijn. Het is te hopen dat iemand een typfout heeft gemaakt, anders heeft men er weeeer een andere voornaafstandaard bij...bdr schreef: ↑vr 10 sep, 2021 22:31And so it begins... 't was te denken dat ze ook in de gravel met boost gingen beginnnen. Waarom ze dat nu niet in één keer konden doen bij de overstap naar schijfremmen... Leve de bike industry!FOCUS Bikes schreef:
frame: 148x12 mm thru axle, fork: 110x12 mm thru axle
Die rijden vaak met 100x12mm voor en 142x12mm achter, idworx heeft met de Grandone wel een 110x15mm naaf voorop. De 148x12mm is wel al gangbaar op mountainbikes achter. Die na de quickrelease en voor 'Boost' voorop ook weer met 100x15mm geleverd werden.