Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja, het is hilarisch.
In de landbouw zitten ze niet om een paar honderdduizend watt minder of meer verlegen, daar is het voornamelijk belangrijk dat niet alles in de soep draait als iets vast komt te zitten.Speeder300 schreef: ↑wo 01 sep, 2021 19:00In de landbouw werkt tegenwoordig zo ongeveer elke machine op die manier.
Als je daar een rendement van 70% mee haalt, dan zal het veel zijn.Speeder300 schreef: ↑wo 01 sep, 2021 19:00Ook grappig dat er aan het eind van het artikel staat dat regeneratie bij E-fietsen vrijwel niet mogelijk is; bij de tien jaar oude Koga van m’n moeder kun je gewoon instellen dat de motor bij afdalingen de accu oplaadt.
By the way, mijn idee om ketting of riem te laten vervallen: zet in de trap-as een oliepompje (dus, waar in het artikel die generator zit) en in het achterwiel een evengrote hydro-motor. Je hebt dan alleen twee olieslangetjes naar achter nodig. In de landbouw werkt tegenwoordig zo ongeveer elke machine op die manier.
Ondanks dat jouw moeder dat al 10 jaar kan, is deze vaststelling nog steeds redelijk correct.Speeder300 schreef: ↑wo 01 sep, 2021 19:00Ook grappig dat er aan het eind van het artikel staat dat regeneratie bij E-fietsen vrijwel niet mogelijk is; bij de tien jaar oude Koga van m’n moeder kun je gewoon instellen dat de motor bij afdalingen de accu oplaadt.
Het zal aan mijn beperkte denkraam liggen. Maar ik begrijp er echt niets van.JandeFietser schreef: https://techpulse.be/nieuws/323822/nieu ... rbodig-en/