Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Groepstocht Thailand - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Groepstocht Thailand

rene 57 schreef:knip.......misschien kan die meneer peter de rijk ook nog mee,dan durf ik te wedden dat ie halverwege de trip nog wel een sch... onder zijn togus dan wel of niet goed geschreven krijgt , de mekong in, misschien knapt ie hier van op 8) 8) 8) ....knip
Dit hoeft nu ook weer niet. Peter geeft zijn mening. Dat mag. Geen reden om dan zo tegen hem te keer te gaan, ironie of sarcasme ten spijt. Laat iedereen in zijn waarde.

Groet,
Robbert
rene 57 schreef:nouuuu in thailand gaat het allemaal goed komen hoor!! :D :D misschien kan die meneer peter de rijk ook nog mee,dan durf ik te wedden dat ie halverwege de trip nog wel een sch... onder zijn togus dan wel of niet goed geschreven krijgt , de mekong in, misschien knapt ie hier van op 8) 8) 8) groet rene p.s ik ga mee ,mijn baas gaat me brengen :) , hoop ik ??groet :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik hoop dat de Thai je tzt nog iets over wellevendheid en fatsoen kunnen leren...
Afijn, prettige reis gewenst.

bert sitters schreef:Peter de Rijk,

Je lokt dus wel door jouw onderschrift onder jouw berichten mensen de Wijde Wereld in die daar worden onmiddellijk geconfronteerd met reclame. Komt in praktijk op hetzelfde neer van hetgeen jij in jouw rol als een soort als zedenmeester zegt te bestrijden
Als je vindt dat alles zo zuiver mogelijk moet gaan, dan moet je beginnen om dat principe zelf te hanteren.
Praat gewoon voor jezelf. Andere mensen kunnen best voor zichzelf denken.
Bert, ik zie een principieel verschil tussen een link in een sig en een posting die tot doel heeft een commerciële trip van een reisorganisatie te promoten.
Dit is mijn laatste bericht in deze draad, de standpunten zijn duidelijk.

Peter de Rijk,

Het heeft geen enkel zin om jouw trachten te uit te leggen dat de door mij geoorganiseerde tocht geen commercieel doel heeft.

Je meet wel met twee maten zeg. Jij vindt dat een ander wellevendheid en fatsoen kan worden bijgebracht, maar jij neemt bij jouw twijfels over het doel en de achtergrond van mijn tocht niet eerst contact met mij op en zet op grond van drijfzand allerlei negatief getinte conclusies op dit forum.

Ik schat wereldfietsers toch wel iets anders in. Deze teleurstelling is ook de reden dat ik het me aantrek.
Gelukkig zien anderen het doel van de tocht in en hebben ze er ook zin. daar doe ik het dus voor!

Hallo Bert en Peter,

ik ben bang dat jullie niet nader tot elkaar zullen komen en daarom heeft een verdere discussie volgens mij geen zin hier. Daarom zet ik dit onderwerp op slot.

m.vr.gr.
Frank