Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik zou dan de boot naar Venetië van Igoemenitsa pakken en even tot rust komen, al dat vliegen moet toch een keer ophouden. Of fietsen we om ons slechte gedrag te compenseren?Bert van Sprang schreef: ↑di 27 jul, 2021 23:43ik zou vooral vanaf Sarajevo door Albanie verder nnar het zuiden fietsen en bijvoorblled terugvliegen vanaf Corfu.
Als je brander op een blik met schroefdraad kan, blijkt er meer onder de zon dan Campingaz. Coleman bijvoorbeeld heeft ook betaalbaar gas. Met regelmatig uit eten gaan kom je wel uit met 1 grote tank (bijv. Coleman C500: 8 euro bij de Bever). En anders vind je vast wel een oplossing. Ik zou er persoonlijk geen benzinebrander voor gaan aanschaffen.Sander de Eerste schreef: ↑wo 28 jul, 2021 20:25... Brandertje mee (iemand ervaring met het kopen van campinggaz daar? Of is benzine toch wel echt aangeraden?) en ook regelmatig mijn eigen potje koken. Zeker ook zin in het lokale eten! ...
Bedankt! Hoe kwamen jullie op die gravelroutes terecht, gewoon zelf alternatieven zoeken wat je tegenkomt of ...? Krijg er alleen maar meer zin in!LukasWynona schreef: ↑wo 28 jul, 2021 23:16Wij hebben die route grotendeels gefietst vorige herfst. Er bestaat inderdaad een boekje van. Ik herinner me vooral asfaltwegen. Wij kozen ook wel vaak een alternatieve, meer gravelroute (zoals de parenzana in Istrië of een route via andere eilanden wegens beperkte veerbootregeling in Kroatië, in Albanië heel erg veel gravelwegen gekozen). Maar de route zelf is volgens mij zo goed als volledig op asfalt. Wij hebben erg weinig volk gezien, maar dat lag volgens mij aan de periode (oktober 2020). Vele campings waren (al) toe. Maar er waren er wel veel (in Albanië weet ik het niet wat betreft campings). Ook wildkamperen is nergens een probleem denk ik. Wij kookten op gas met schroef. Gemakkelijk te vinden in doe het zelf zaken. Maar toch ook veel uit eten gegaan. In regelmatig eens binnen geslapen. Beiden waren dus goedkoop, en zorgden voor leuke herinneringen.
bedankt! Ga het uitzoeken, valt mij op dat de routegids hier niet zoveel over zegt (althans nog niet gevonden). Vervelend als je opeens bij een haven staat waar geen boten gaan al is dat ook onderdeel van het avontuur._Peter_ schreef: ↑wo 28 jul, 2021 22:50Check van te voren wel even de veerboten, de tijden dat ze varen en of ze nog wel varen, de veren van het vaste land naar en van een eiland (de korte stukjes) zullen geen probleem zijn maar van Cres naar Rab en van Split naar Korcula (Vela Luka) zou zo maar eens ene uitdaging kunnen zijn.