Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 968 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34446 berichten
Hier is dan mijn nieuwe raadselfoto. Nog vandaag om 10.41 uur genomen.

DSCF4539.jpg
Poppink schreef:
ma 12 jul, 2021 11:50
Zolang Martin aan het fotograferen is heb ik er eentje buiten competitie en puur voor de nieuwsgierigheid.
Waar zou deze foto genomen zijn?
Hij komt uit de post Op fietsvakantie, wat heb je nodig.
Ik heb het gevoel bij de Posbank.
Ik denk toch eerder aan Agulo in Santosstan.
@Martin
- also je nou eens begint met te vertellen waar je ongeveer woont in Zweden, want een brug of weg langs water in Zweden is, voor mij althans, vrij lastig te vinden.
- zonder flauw te willen doen. Ik heb begrepen dat je slechthorend bent. Waarom dan NL op je fiets en niet SH? Of van mijn part de Zweedse equivalent daarvan.
Velen van jullie weten dat m'n Zweedse huis in Tutemo staat, gemeente Hagfors.
Ik heb het afgelopen jaar in de omgeving ook andere raad plaatjes gemaakt en die waren vrij makkelijk opgelost.
Op de foto sta ik op een brug.
Sta je op de brug op de Värmullvägen, aan het meer ten westen / noordwesten van Hagfors?
Meer ten zuiden van Hagfors
op de brug net west van Summemo, dat is nog nog geen 2km van je huis gok ik.
https://www.google.com/maps/@59.8803225 ... 312!8i6656
Helemaal goed, de brug over het meer Grässjön, bij Sunnemo. Het is naar het dorp toe wel erg steil fietsen, zeker over de oude Färjevägen (Veerweg, tot 1970 was hier een veerpontje). Ik stop vaak op de brug om over het smalle, maar 30 km lange meer uit te kijken. Soms zag ik een bever langs zwemmen. Of zat er een hele rij meeuwen in het gelid op de reling, die bij mijn benadering een voor een wegvlogen. Ik heb vandaag veel klussen te doen. De volgende is voor jou.
In welk dorp staat deze kerk
Capture.JPG
Intuitief was ik er van overtuigd dat de foto was genomen in een oude haven aan de oostkust van het IJsselmeer.
Maar Lens wist het beter.
Jammer.
Het was een RaadPlaat naar mijn hart.
iemand? Hint: genomen vanaf een pont.
Hij kwam me al bekend voor, maar ik heb helaas niet het fotografisch geheugen van sommigen in dit spel.
Je laatste hint, en je fietsomgeving, gaven het zetje. Het is de Dorpskerk van Puttershoek.

Edit: twee minuten te laat. :-)
klopt, het is puttershoek. vanafhet pontje met een eigenaardig vaarschema,

06:30 - 08:45
12:30 - 18:00

renel, jij bent
Volgend plaatje:
park.jpg
Orleans?
JandeFietser schreef:
wo 14 jul, 2021 18:12
......het pontje met een eigenaardig vaarschema...
De dienstregeling is er op gebaseerd dat je eerst wat nuttigt in het cafe van de schaatslegende van de Hoeksche Waard.
willem.m schreef:
wo 14 jul, 2021 21:08
Orleans?
Erg snel, erg fout. :)
renel schreef:
wo 14 jul, 2021 21:10
willem.m schreef:
wo 14 jul, 2021 21:08
Orleans?
Erg snel, erg fout. :)
Ja haha, ik gokte maar wat. Ik zag zojuist dat die kerk er heel anders uitziet. (Ik moest het doen met een ansichtkaart van Orleans van 25 jaar geleden waar ik nog een vage herinnering aan had.)
willem.m schreef:
wo 14 jul, 2021 21:12
renel schreef:
wo 14 jul, 2021 21:10
willem.m schreef:
wo 14 jul, 2021 21:08
Orleans?
Erg snel, erg fout. :)
Ja haha, ik gokte maar wat. Ik zag zojuist dat die kerk er heel anders uitziet. (Ik moest het doen met een ansichtkaart van Orleans van 25 jaar geleden waar ik nog een vage herinnering aan had.)
Het land is overigens wel goed!

<edit>
Er is niet zo'n duidelijke google streetview wel een 360° mapillary.