Een snelle koekel-zoek geeft geen resultaat.
Ik zie 'm wel in de Pocket Earth app op mijn iPhone als ik de kaart op 'Fietsen' zet.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb hem wel als GPX. Vorig jaar zelf gemaakt omdat ik die route wilde fietsen, maar covid gooide roet in het eten. Stuur maar een PB met je e-mailadres, dan stuur ik hem naar je toe.Eric Picard schreef: ↑ma 05 jul, 2021 21:08Weet iemand of de Oostzeeroute in Denemarken als GPX vrijelijk beschikbaar is?
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet,
Eric
beste,Ligsporter schreef: ↑di 06 jul, 2021 09:32Ik heb hem wel als GPX. Vorig jaar zelf gemaakt omdat ik die route wilde fietsen, maar covid gooide roet in het eten. Stuur maar een PB met je e-mailadres, dan stuur ik hem naar je toe.Eric Picard schreef: ↑ma 05 jul, 2021 21:08Weet iemand of de Oostzeeroute in Denemarken als GPX vrijelijk beschikbaar is?
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet,
Eric
Ik ben gestart in Fynshav en heb mijn auto mogen parkeren op het privé-terrein van de camping-eigenaar tegen een vergoeding van 2 euro per dag.jwpvanuden schreef: ↑di 27 dec, 2022 20:17@DeFiets, wij zijn van plan aankomende zomer deze route te gaan fietsen. De puzzel is een beetje hoe daar te komen .. hoe heb jij dat aangepakt? Wellicht nader contact in een PB?
Hoi,SmallFurryMonster schreef: ↑za 16 jul, 2022 11:49De route staat nu ook op https://balticseacycleroute.com/ (te downloaden als een set tracks in een GPX-bestand).