Het glas is half leeg en de andere helft was fantastisch!
Vandaag zit ik binnen in quarantaine ivm een positieve zelftest. Het resultaat van de GGD test komt met een beetje geluk vanmiddag binnen. Besmettingshaard was een festival van 1 van de kinderen. De groep waar zij mee ging zitten veel positivo's.
Vervolgens zitten wij met het gezin in de auto en raak ik samen met 1 ander gezinslid ook besmet.
Merkwaardig aangezien het hele gezin de gehele corona periode geen enkele klacht heeft gehad. En wij werken/studeren niet allemaal thuis.
Was ik nog niet gevaccineerd? Jawel Pfizer. 2e prik 7 dagen geleden, op het moment van de positieve test. Nu hoor ik sommigen al roepen, je bent pas volledig veilig na 12 dagen! Maar ik geloof er niets van dat er na 12 dagen een 'knopje' omgaat en je ineens resistent bent. Ik ga ervan uit dat volledige bescherming niet bestaat en dan kom ik dus op je vraag uit. Wat te doen met de vakantie? Gewoon gaan wanneer je zelf gezond bent. Neem een paar zelftests mee en blijf op kleine campings. De grens over? Wat voelt goed bij je? Een dagje België vanuit Zuid Limburg zou ik rustig doen maar een vliegreis daar denk ik momenteel niet over. Teveel gedoe en te afhankelijk van andere dingen/mensen.
Owh dit is mijn eerste post hier
Gelijk zo'n gezellig onderwerp