Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben even bezig geweest met focus op de kunst, maar niet gevonden. Ik wacht op de oplossing van Martin.willem.m schreef: Uit respect voor Martin's werk aan de molen zal ik niet gaan zoeken. (Ik ga lekker fietsen.) Dan kan Martin morgen rustig achter de pc het niet moeilijke raadplaatje lokaliseren.
Gaan jullie gerust maar verder oplossen. Ik zie vanuit de stelling (12 meter hoog) een soort van vereniging met merkwaardige hometrainer-fietsen, nooit gezien. Er bevindt zich namelijk naast m'n molen een horeca-terras.JanH schreef: ↑za 19 jun, 2021 14:47Ik ben even bezig geweest met focus op de kunst, maar niet gevonden. Ik wacht op de oplossing van Martin.willem.m schreef: Uit respect voor Martin's werk aan de molen zal ik niet gaan zoeken. (Ik ga lekker fietsen.) Dan kan Martin morgen rustig achter de pc het niet moeilijke raadplaatje lokaliseren.
Het was eigenlijk een voorzetje.De tovenaar schreef: ↑za 19 jun, 2021 18:02Ik stond iets verder op de Holkerweg
https://maps.app.goo.gl/dVBsB98DVGC59Y9Y8
Volgende is voor renel
Lezers let op!Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 20 jun, 2021 11:35Kort voor het nemen van deze foto heb ik een bekende WF-er ontmoet....