Ja mmm raar dat ik met een lege fles wijn rond fiets eigenlijk.Bert van Sprang schreef: ↑ma 07 jun, 2021 16:38maar alleen als je zoveel meeneemt. Bij mij is het met een handdoekje wel gedaan .
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja mmm raar dat ik met een lege fles wijn rond fiets eigenlijk.Bert van Sprang schreef: ↑ma 07 jun, 2021 16:38maar alleen als je zoveel meeneemt. Bij mij is het met een handdoekje wel gedaan .
ik ga met onderbroek zonder zeem en mtb-broek op mijn leren zadel inderdaad. Maar Merino vind ik met name interessant als ondershirt. Anderen ervaring met Merino onderbroeken?
Deze, maar die gele kan ook! Die zuignappen heb ik gelijk weggegooid, want die blijven niet aan een boom of struik plakken. Dat rubber gebruik ik om elke gootsteen om te toveren tot wasplek. Dan hoef je geen vieze sok in de nog viezere afvoer te proppen.
Hij is 3,5 m lang. Daar kun je wel wat aan kwijt.Bert van Sprang schreef: ↑di 08 jun, 2021 22:44Hoeveel kledingstukken kan je aan die Seatosummit waslijn vastzetten? Op de foto gebruik je hem gewoon als waslijn, daarvoor heb ik een stuk nylon koord mee.