Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Toch wel van belang voor mensen die hun fietsen meenemen. Doordat de treinen vanwege de verbouwingen nu verder van elkaar komen te staan, is de overstaptijd vaak erg krap. Soms slechts vijf minuten. Dan moet je je kaartje op een NS-paaltje scannen en dan nog een keer bij een paaltje van Arriva, ongeduldig wachtend met een rij mensen voor je. Daarom rekening mee houden.
Bij auto's met een verbrandingsmotor wordt (naargelang de ondergrond) vanaf een snelheid van 30-50 km/uur het geluid van de banden relevanter dan het motorgeluid. Bij hogere snelheden is het motorgeluid helemaal te verwaarlozen. (Dat is ook de reden dat elektrificatie van het wagenpark geen wezenlijke bijdrage zal leveren bij het verminderen van verkeerslawaaihinder.)Eric op de Fiets schreef: ↑wo 15 jul, 2020 14:13Overlast van de waterstofbussen? Die zijn toch super stil?
Overlast kent verschillende oorzaken.Revanho schreef: ↑vr 29 okt, 2021 18:19Bij auto's met een verbrandingsmotor wordt (naargelang de ondergrond) vanaf een snelheid van 30-50 km/uur het geluid van de banden relevanter dan het motorgeluid. Bij hogere snelheden is het motorgeluid helemaal te verwaarlozen. (Dat is ook de reden dat elektrificatie van het wagenpark geen wezenlijke bijdrage zal leveren bij het verminderen van verkeerslawaaihinder.)Eric op de Fiets schreef: ↑wo 15 jul, 2020 14:13Overlast van de waterstofbussen? Die zijn toch super stil?
Bij bussen zullen die snelheden anders liggen en ik ken de situatie ter plaatse niet. Maar ik zou zeker niet zomaar veronderstellen dat minder motorgeluid met een waterstofmotor ook de hinder van busgeluiden doet wegvallen.
En Talamini dan?Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 29 mei, 2022 11:56Wel 's zomers soms een lekker softijs in een oubliehoorn, in de snackbar naast de ingangshal.
Ja maar ik kwam vaker op doorreis op het station en niet de stad Groningen. Vrijwel naast de Weeva stond een Amsterdams Broodjeshuis, daar kwam ik wel eens. Ook al ter ziele.