door
Adieu » ma 31 mei, 2021 12:59
Peter Molog schreef: ↑ma 31 mei, 2021 10:34
Ronald van der Perk schreef:
Aha, als ik het dus goed begrijp bestaat Soetens niet meer en is alles overgenomen door
www.fiets-vervoer.nl
Niet alleen het bedrijf maar ook de site, want die ziet er hetzelfde uit als die van Soetens.
Dat bedoel ik dus niet. Zoals het er nu uitziet, de site, lijkt het voor mij dat Soetens zich om heeft gedoopt tot Fiets-vervoer.
Het was ook een idiote situatie. Een bedrijf dat Soetens heet, maar waar geen Soetens werkt. En een bedrijf dat Camino heet, en waar Frank Soetens de baas is.
Op de fiets en wandelbeurzen van de laatste jaren merkte ik wel dat dat de sfeer tussen de bedrijven niet best was. En dan zeg ik het heel netjes.
Frank Soetens is, voor mij dan, in deze kwestie niet de meest betrouwbare bron.
Maar het blijft natuurlijk idioot dat we hier zoveelwoorden over moeten vuilmake
Kun je mij aangeven waarin Frank Soetens niet de meest betrouwbare bron is? En is de nieuwe eigenaar van Soetens dat wel?
Ik vraag me dat serieus af, want:
1. ik ken Frank Soetens niet
2. ik lees dat Soetens (althans, de nieuwe eigenaar) vrijwel niet bereikbaar is
3. ik ben serieus geïnteresseerd in fietstransport vanuit Spanje en Italië naar Nederland
Wel jammer om te zien dat een inmiddels zo bekende naam nu voor twijfel zorgt.
Vaak heb de je verwerver (oprichter van het bedrijf, die het groot/bekend maakt), de vererver (de zoon/dochter die het voortzet) en de bederver (diezelfde zoon/dochter, of derde die het bedrijf overgenomen heeft).