Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Helaas. Met Google Lens is deze in 1 nanoseconde gevonden. Ga er gemakshalve van uit dat alle straatbeelden die op Google Streetview staan meteen te vinden zijn. En binnenkort ook op Apple Maps - die Applewagen reed hier enkele dagen geleden door de straat.
Foei!JandeFietser schreef: ↑wo 12 mei, 2021 22:49zodra ik weer achter mijn computer zit, dan ik ik blurren en checken of google lens er naast zit, overigens heb ik alle vorige ook met google lens gevonden (zou verboden moeten worden)
jij mag
Ik gebruik Google Lens niet meer.
Ik stel voor dit op te nemen in de ongeschreven regels van dit spel en dat vervolgens bij elke oplossing de vraag "Hoe heb je het gevonden" beantwoord moet worden.JandeFietser schreef: (zou verboden moeten worden)
En dan gelijk aan de online leugendetector hangen
Ik ben voorstander van het plaatsen van interessante foto's met een leuk gebouw of bruggetje of landschap. Ik geloof dat ik zelf ooit ook al eens een onbeduidend stuk wei geplaatst heb om te zien hoe ongelooflijk knap mensen onvindbaar geachte locaties weten te vinden, maar dat is lang geleden. Inmiddels is wel gebleken dat er mensen zijn die elke grasspriet kunnen localiseren dus dat hoeft niet meer. Ik vrees dat de door jou voorgestelde strategie leidt tot steeds meer plaatjes van een vierkante meter asfalt of een flintertje gebouw. Vandaar mijn eerdere voorstel: als het je stoort dat een plaatje onmiddellijk vindbaar is met Google Lens (oid), gebruik dat dan gewoon niet. Als er mensen zijn die er lol in hebben een foto in te voeren en het antwoord hier over te typen, moeten ze dat vooral doen wat mij betreft.
Je zoekt in de juiste richting. Ik weet alleen niet of de bewoners van het "huisjespark" het met die kwalificatie eens zijn.