Ik ga nu niks zeggen over Limburg, behalve dat ik tijdens mijn speurzoektocht alleen maar opslagtanks in industriegebieden voorbij heb zien komen in Google maps.... en die hebben we in Twente niet
Ik blijf nog even zoeken...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ga nu niks zeggen over Limburg, behalve dat ik tijdens mijn speurzoektocht alleen maar opslagtanks in industriegebieden voorbij heb zien komen in Google maps.... en die hebben we in Twente niet
Het is mij anders wel goed opgevallen dat er zowat nooit raad plaatjes te zien zijn uit het westen van ons land. De kust met het duinenlandschap, Rotterdam, Den Haag en zo. Een paar foto's uit Haarlem daargelaten. Wonen er dan minder WF'ers langs onze westkust?
Ik heb foto's geplaatst in de buurt van Haarlem, ten noorden van Amsterdam, Hoofddorp, Aalsmeer, Weesp, Gouda,...Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 12 mei, 2021 09:39Het is mij anders wel goed opgevallen dat er zowat nooit raad plaatjes te zien zijn uit het westen van ons land. De kust met het duinenlandschap, Rotterdam, Den Haag en zo. Een paar foto's uit Haarlem daargelaten. Wonen er dan minder WF'ers langs onze westkust?
Nou Martin, wat dacht je van de plaatjes van CS Rotterdam, de Van Nelle fabriek in Rotterdam, het bruggetje in Zuid-Holland en de Grote Kerk in Delft die ik geplaatst heb? Dat is toch een aardig eindje over de IJsselMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 12 mei, 2021 09:39Het is mij anders wel goed opgevallen dat er zowat nooit raad plaatjes te zien zijn uit het westen van ons land. De kust met het duinenlandschap, Rotterdam, Den Haag en zo. Een paar foto's uit Haarlem daargelaten. Wonen er dan minder WF'ers langs onze westkust?
Ook volgens deze site (mét foto van het bankje): https://zoom.nl/foto/1036670/bankje-de-koekoekJandeFietser schreef: ↑wo 12 mei, 2021 18:08Dit bankje staat in de Herbertusbossen vlakbij Heeze in brabant.