Ik heb de foto wat moeten bijsnijden (...?...? Het is toch eigenlijk afsnijden? ), omdat Google lens meteen het plaatje herkende.
Het is wel in NL
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Had je de trein naar Rotterdam Centraal genomen om van daar naar de Van Nellefabriek te fietsen?
Geen Google Lens bij nodig - je had evengoed een foto van de vloertegels in mijn hal kunnen plaatsen. Ik heb wel een beetje onnadenkend gereageerd, want ik ben uithuizig op mijn laptop bezig. Daar staan toevallig een paar foto's op waar ik onderstaande uit heb gekozen, maar ik weet zelf niet meer waar het is. Dus wie antwoord geeft, moet met bewijsmateriaal komen! Anders kan ik niet zeggen of het goed is. Groetjes,
Ja, dat móet wel kloppen!
Dat denk ik ook.Edit 21:15. Lijkt mij dat je op een fietspad naast de rivier de Adige zit
Dat denk ik niet.ergens tussen Meran/Merano en Bozen/Bolzano.
Dat denk ik ook niet. Ik zal de foto wel genomen hebben omdat ik getroffen werd door de lichtval over de bergkam heen, en dat zal dan wel vóór me geweest zijn. Een sterkere aanwijzing dan mijn geheugen is echter dat ik de foto volgens de EXIF om 15:42 nam - dat kan er een uurtje naast zijn omdat ik de klok van mijn fototoestel meestal vergeet te verzetten. Ik was, net als op mijn vorige raadplaatje van Heidelberg, inderdaad op weg naar Rome.Als je onderweg bent naar Rome, heb je dan deze foto van de afgelegde weg genomen, maw naar het Noorden toe?
Ik was zelf helemaal verrast aangezien ik me niet kon herinneren iemand onderweg gesproken te hebben die ik mijn naam verteld heb. Ik was ook niet onderweg met een burgemeester maar met mijnheer Reitsma, maar die had ik alleen virtueel mee. Ik zie zo gauw even niet op die site wanneer die Genieter op 2 wielen onderweg was, ik was er in 2019.Edit 21:45. Op deze site https://www.genietenop2wielen.be/fietsr ... naar-rome/ zie je op dag 14 foto's van het fietspad naast de Aldige met gele strepen aan de zijkant. Dit traject beschrijft Bolzano naar Rovereto en een ontmoeting met ene Carl.
Dat lijkt mij een heel eind in de richting. Edwin* is ook scherp, ondanks de wijn. Zijn er kandidaten die het nog exacter durven zeggen? Hier speciaal voor Martin een uitsnede. Groetjes,