Chooz is goedgekeurd.
Martin is aan de beurt ... als hij eerder dan de anderen zegt waar deze molen staat.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit is de molen van Wolfshuis in Zuid-Limburg. De enige Limburgse molen met een buitenvangstok. In 2017 heb ik daar nog gedraaid.
Martin, doe je werkzaamheden in rust en geniet ervan.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 29 apr, 2021 13:12Dit is de molen van Wolfshuis in Zuid-Limburg.
Nu gaat de internetkabel eraf wegens werkzaamheden in mijn huis.
Dat is juist zo verslavend aan raadplaatje.
De resolutie van de foto laat wat te wensen over.
Mee eens... En als plaatser van het plaatje ervaar ik juist een tweestrijd: ik wil niet te vroeg over de brug komen en teveel tips gegeven, maar ik vind het ook weer niet leuk om met een ongeraden plaatje te blijven zitten...
Helaas genomen met een smartphone met matige fotokwaliteit. En het was ook nog eens bloedheet, dat zal ook niet helpen. De telefoon is inmiddels doorgegeven aan mijn zoon, dus het aantal raadplaatjes van dat apparaat droogt gelukkig wel op.JanH schreef:De resolutie van de foto laat wat te wensen over.
Nee, niet daar, en ook niet in de provincie die Jan noemt. Blijven er nog tien over.willem.m schreef:Zo op het eerste gezicht denk ik aan het Overijsselsch Kanaal