Toch nog even; b.v. dit dus: CNN: Apple's major privacy change is here.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Toch nog even; b.v. dit dus: CNN: Apple's major privacy change is here.
Ook Apple heeft soms de dwang & drang van de Europese waakhond nodig zoals met de privacywet (AVG) om hun privacybeleid transparanter te maken. Vandaar dus hun actie op dit terrein.Flix schreef: ↑di 27 apr, 2021 00:03Toch nog even; b.v. dit dus: CNN: Apple's major privacy change is here.
Over de redenen waarom iemand Apple kiest hoeven we het hier niet te hebben denk ik, dat heeft echt niks meer met status te maken. In mijn geval is het omdat ik zowel iMac als iPad heb en in hetzelfde ecosysteem wil blijven.Flix schreef: ↑wo 28 apr, 2021 13:32Dank u. Maar ik heb geen VPRO gids nodig om mijn kennis te vergroten; ik beschik in deze over voldoende kennis vanuit de bron.
Ik weet niet wat jij met je posting allemaal wilt zeggen; ik gaf alleen aan dat je voor een smartphone een principiële keuze moet maken: ga je mee in Apple's filosofie en ecosysteem (iPhone's), of in dat van Google (Android)?
(De praktijk is natuurlijk dat mensen deze keuze daarop niet maken, maar op geld, status, etc.)
En hoewel Apple uiteraard geen 'heilige' is, maar ook een gewoon bedrijf, is mij wel duidelijk waar je gegevens, en vooral je privacy beter worden gewaarborgd! Misschien kun je de rechtszaken nog herinneren tussen Apple en de FBI?
https://www.vpngids.nl/privacy/devices/ ... ingen-ios/Flix schreef: ↑wo 28 apr, 2021 13:32Dank u. Maar ik heb de VPRO gids niet nodig om mijn kennis te vergroten; ik beschik in deze over voldoende kennis vanuit de bron.
Ik weet niet wat jij met je posting allemaal wilt zeggen; ik gaf alleen aan dat je voor een smartphone een principiële keuze moet maken: ga je mee in Apple's filosofie en ecosysteem (iPhone's), of in dat van Google (Android)?
(De praktijk is natuurlijk dat mensen deze keuze daarop niet maken, maar op geld, status, etc.)
En hoewel Apple uiteraard geen 'heilige' is, maar ook een gewoon bedrijf, is mij wel duidelijk waar je gegevens, en vooral je privacy beter worden gewaarborgd! Misschien kun je de rechtszaken nog herinneren tussen Apple en de FBI?
Je maakt karikaturen van veiligheid en privacy. Zo ook van VPNFlix schreef: ↑wo 28 apr, 2021 20:42Die 'VPRO gids' was idd een gevalletje verkeerd gekeken. Kwam natuurlijk ook door jouw eerdere link naar "radar avrotros".
Trouwens: VPN, ook zoiets, voor veel mensen onduidelijk: gebruikt men het voor tunneling of proxy activiteiten?
Ik vind veel van jouw teksten een redelijk hoog klok/klepel gehalte hebben.
Waarbij je elke keer een heel verhaal neerpent, en vervolgens een reactie afkapt door te zeggen dat 'we' weer on-topic moeten.
Nou, ja, dat doen we dan maar...
Mijn werkgever verwacht dat ik thuis via VPN werk. Ik vermoed dat heel veel grotere organisaties dat van hun werknemers verwachten. Iets met hacken enzo Verder wordt VPN ook veel gebruikt voor illegaal kijken van films en series. Kortom, stel je beeld van VPN bij zou ik zeggen.
Dat is dus juist een lek in Android, niet in iOS.
Je grossiert selectief uit mijn bericht. Ik zie overeenkomsten EN verschillen tussen Google en Apple.
Interessant. De 'dief' zal pas een bericht krijgen dat ie 'gevolgd' wordt als ie thuis komt, of op een andere plek waar ie vaak komt (zijn schuurtje met andere gestolen fietsen?). Én dan moet ie een iPhone hebben.
Vaccinatie? Welke? Die tegen rode hond?
Zichtbaar, en in 30seconden te verwijderen met een gewone schroevendraaier...Flix schreef: ↑di 11 mei, 2021 00:07Er is iemand (uiteraard een Nederlander) aan het meedenken over AirTags en fietsen:
Bike mount for Apple AirTag, Designed by New Things Lab in Delft, The Netherlands (Nyckle Sijtsma)
Of dit een handige/bruikbare oplossing is, dat laat zich bezien. Maar wel leuk, zo'n initiatief.