Dan hoop ik niet dat je een bretelbroek hebt gekocht want je lengte gaat dan echt niet afnemen
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dan hoop ik niet dat je een bretelbroek hebt gekocht want je lengte gaat dan echt niet afnemen
Jij durft. Een frame kopen op basis van een foto van een twee uitvaleinden.
Ikke wel.Grandonneur schreef: ↑ma 19 apr, 2021 20:05Jij durft. Een frame kopen op basis van een foto van een twee uitvaleinden.
Onderschat de kwaliteit van een pisbak niet hé.non-fixie schreef: ↑ma 19 apr, 2021 22:29
Zonder gekheid: die oudere Franse toerfietsen, al dan niet gemaakt van pisbakkenijzer, hebben een reputatie die me wel aanspreekt. Ze zijn wel wat zwaarder dan modernere aluminium of carbon frames, maar eigenaren rijden er stiekem vaak mee omdat ze zo lekker rijden, en ze hebben ook een bepaalde charme die op mij heel uitnodigend werkt.
Jean-Michel van TimTas in Den Bosch kan bikepackingtassen op maat maken. Of het goedkoper is betwijfel ik. Maar je tassen zijn dan wel precies op maat en bovendien lokaal gefabriceerd.
Heb ik ook naar gekeken, maar it is just not my cup of tea.
In de lagere versnellingen maakt de rohloff geluid. Maar in de hogere (8 en verder) is hij wel stil.Ligsporter schreef: ↑ma 26 apr, 2021 09:19k heb wel eens gelezen dat de Rohloff veel geluid zou maken, maar dat was dan misschien een eerdere variant, want deze maakt totaal geen geluid.