Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 867 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35075 berichten
Helemaal goed.
Gistermiddag een rondje over Duitsland gefietst, toen kwam ik hier langs.
De beurt is aan Leon.
Het aantal plekken waar een MTB-route in ruim Noord-Limburg via een verharde weg onder een dieselspoor gaat is al beperkt, maar met een beek erbij en een T-splitsing aan de oostkant van het spoor was het duidelijk.
Volgende:
Afbeelding
Klopt. Daar heb je toch een kwartier over gedaan. Ik had nog gehoopt op een record.
Jij bent.
Leon schreef:
do 25 mar, 2021 13:53
Klopt. Daar heb je toch een kwartier over gedaan. Ik had nog gehoopt op een record.
Jij bent.
Ik heb er 1 minuut over gedaan. Maar ik kijk niet elke minuut op de site.

Nieuwe raadplaat: (helaas te makkelijk te raden zie ik nu, maar ik laat 'm staan)

Capture.JPG
Geen idee, maar de okergele raamkozijnen in het landhuis rechts zijn wel typisch Brabants. Ergens in het vlakke noorden van deze provincie?
Hij is vrij eenvoudig in 1 minuut te vinden. En de sleutel heeft met fietsen te maken.
Ik zie het niet. :?

Edit 21:43: toch gevonden. Had nog één ingeving: Marianne Vos.
https://www.google.nl/maps/@51.743551,5 ... 6656?hl=nl
Correct!

Door met Google Lens op dat neplandhuis in te zoomen verschijnt de juiste foto. Even op de link klikken en je komt op een website over tochten door de achtertuin van Marianne. Scroll iets naar onderen en voilà: daar staat de plaatsnaam bij die foto. Daarna is de precieze locatie snel gevonden.
Ik gebruik Google Lens (nog) niet, zal me er toch eens in verdiepen.
Nadeel van al die zoekmogelijkheden is dat je de kandidaten voor Raad plaatje! eerst uitgebreid zelf moet testen. Mijn eerste voor nu viel ook af.

Nieuwe opgave:
Knipselb.JPG
De achtertuin van Marianne Vos, Babyloniënbroek.

Te laat. Pagina niet ververst, dus goede antwoord gemist.
Nee, daar is het niet. :wink:
Capture.JPG
Jee, wat snel!
Martin E. van Doornik schreef:
do 25 mar, 2021 22:34
Gaarkeuken?
Is goed. Martin mag.
Dank je, JanH. Nu zakken wij af naar de zuidelijke regionen.... Misschien niet makkelijk.

imm010_N10.jpg
Wilde gok: Noordoost Zwitserland?
Nee, maar is wel heel vlakbij jouw raad plaatje van 20 maart j.l. (pagina 861).
Lastig, zelfs met de aanwijzing dat het vlakbij Lucca is. (En ik weet inderdaad van een eerder raadplaatje dat je op Pisa vloog en daarna naar Luca fietste.) Ik sla deze ronde over.

P.S.
Nu ik wat plaatjes (en in het bijzonder topfoto's) van de Apennijnen heb gezien, word ik trouwens wel erg enthousiast om daar heen te gaan. Prachtig daar!