Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Lekker laag vertand, fijn!Speeder300 schreef: ↑wo 10 mar, 2021 07:39Ik ben laatst de van Randwijckweg in Beek opgereden, schijnt op het laatste stuk 10,5% te zijn. Ik had met de Pinion 18 de laagste versnelling niet nodig, volgens mij kun je in de één bij wijze van spreken tegen de muur op rijden.
62-584 banden
Dat gaat bij mijn fiets (Koga WTS) niet passen.
Niet echt , met uitzondering van de Gates (bewust ketting) en Tubus (voorlopig niet nodig) zitten alle opties erop. Ik heb er over gedacht om een aantal upgrades uit te stellen, maar achteraf andere wielen laten spaken is weer duurder dan een upgrade. De rest zijn wat kleinere updates, dus dan maar in een keer klaar.
Dank Jurr. Ik heb gekozen voor de 29" wielen, rolt net wat lekkerder voor gemiddeld gebruik, extra 27.5 kan altijd nog maar ik twijfel of ik die ooit nodig ga hebben. Inderdaad met Hope remmen, Tech hendels van de laatste jaren vind ik niet de mooiste maar de remmen blijven fantastisch. Levertijd lijkt normaal tussen de 4 en 8 weken, minder standaard is nu een voordeel.
Niet echt ingehouden dusdaiz schreef: ↑vr 12 mar, 2021 18:43met uitzondering van de Gates (bewust ketting) en Tubus (voorlopig niet nodig) zitten alle opties erop. Ik heb er over gedacht om een aantal upgrades uit te stellen, maar achteraf andere wielen laten spaken is weer duurder dan een upgrade. De rest zijn wat kleinere updates, dus dan maar in een keer klaar.
Heb nog wel een zwarte Tech uit de vorige serie liggen, dat type wat boven en onder gelijk is. Die mag je zo omruilen voor een Tech3 als je wil. Maar ja, dan zul je zelf nog wel ergens een tweede vandaan moeten toveren, want die heb ik helaas dan weer niet....