Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bedoel je 'as the crow flies' of de werkelijke fietsafstand? In het eerste geval moet het dan wel aan de noordkant van de Pyreneeën zijn, want als ik een rechte lijn vanuit omgeving Delden (?) trek kom ik op grofweg de lijn Pau-Perpignan uit. Het landschap doet echter meer aan de Drôme of Ardèche denken. Kortom: hoe kom je aan de afstand van 1100 km?
Ik heb er ook geen verklaring voor. In mijn bestanden staan de foto's normaal staand bij portrait en liggend bij landscape. Ik heb jouw foto gekopieerd naar mijn bestand Afbeeldingen en daar was hij inderdaad 90 graden verkeerd-om. Ik heb hem op Adobe Photoshop weer recht geroteerd en teruggeplaatst in onze Forum. Als hij op mijn PC liggend was weergegeven, moest er toch iets mis zijn. Natuurlijk is deze foto daarna uit Afbeeldingen verwijderd.
Laat je niet foppen door wolken.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 09 mar, 2021 11:26Hoe kan dat nou, want ik zie aan de horizon heuvelachtige contouren, veel de hoog voor duinen....
viewtopic.php?f=23&t=34714 Helaas gaat die discussie al bij het derde bericht off-topic , maar zie de openingspost. Let op: de Verkenner in Windows kon voorheen foto's echt roteren maar in Windows10 roteert hij alleen zijn eigen voorvertoning, naar ik heb begrepen. De foto is dan dus niet écht geroteerd, daarom het advies om de foto in een fotoprogramma te openen en te draaien.
Dus ik werd lekker op het verkeerde (fiets)been gezet....willem.m schreef: ↑di 09 mar, 2021 12:06Laat je niet foppen door wolken.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 09 mar, 2021 11:26Hoe kan dat nou, want ik zie aan de horizon heuvelachtige contouren, veel de hoog voor duinen....
maxresdefault.jpg
Bron: https://www.youtube.com/watch?v=3bZEv9Daj2o&t=80s. 'Awesome drone video grootste schip ter Wereld, de Pioneering Spirit'
100% correct! Knap gevonden. Beurt naar jou.JanH schreef: ↑di 09 mar, 2021 11:17Foto genomen vanaf het pont Maassluis Rozenburg?
https://www.google.nl/maps/@51.9135467, ... 376!8i2688
Het zal de smog zijn want wat daar allemaal de lucht in gaat..Martin E. van Doornik schreef: ↑di 09 mar, 2021 11:26Hoe kan dat nou, want ik zie aan de horizon heuvelachtige contouren, veel de hoog voor duinen....