Da's dan mooi mislukt: Groetjes,Peter Molog schreef: ↑do 04 mar, 2021 21:52Ik zie geen foto's. Ik zie het bericht letterlijk zoals het in mijn quote staat. Mijn bericht was alleen maar bedoeld als melding dat er GEEN foto's te zien zijn.
Carl
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Da's dan mooi mislukt: Groetjes,Peter Molog schreef: ↑do 04 mar, 2021 21:52Ik zie geen foto's. Ik zie het bericht letterlijk zoals het in mijn quote staat. Mijn bericht was alleen maar bedoeld als melding dat er GEEN foto's te zien zijn.
6k euro (met Pinion P1.12), en dan zonder de tassen en het ligstuur.
Nope idd ik verdien het wel maar krijg het niet lol. Thuis zal het ook niet in de smaak vallen als ik met deze fiets thuis kom
Ik geef toe,nu ik mijn bericht op de PC lees, en de foto's gewoon te zien zijn, komt het inderdaad erg flauw over.
Nou ben ik oprecht benieuwd naar je mening met de pet van vormgever op; dit ziet er toch niet uit?
Is het een idee om bij de frametassen de maten (via een tekening) te geven? Nu is het vaak gokken of iets past of niet...Christophorus schreef: ↑vr 05 mar, 2021 11:40Ik ben nu druk bezig met het vullen van de webshop. Zo zitten bijna alle fietstassen er nu in. Teksten komen nog.
Zoals je kunt zien, heb ik naast de standaard Ortlieb en Vaude tassen ook lekker veel bikepacking tassen: https://saintchristopher.bike/shop/bagage/fietstassen/
Ach, voordeel is wel dat bij titanium de lak er niet af kan slijten bij de strapsGrandonneur schreef: ↑vr 05 mar, 2021 12:42
Zo'n cleane fiets, in verhoudingen en materialenkeuze. en dat dan volgehangen met vormeloze massa en straps.
Moet wel lukken toch? Zeker als je het volle volume van de achtertas gebruikt voor slaapzak en slaapmat. Tent onder het stuur, twee frametassen voor de rest.Bert van Sprang schreef: ↑vr 05 mar, 2021 13:16En als je er echt een week of langer mee op pad gaat, kom er nog veel meer aan te hangen.
Zoals ik al zei, teksten komen nog. Het is een tijdrovende klus om alle info te verzamelen, begrijpelijke en informatieve teksten te schrijven, met SEO optimalisatie, video's invoegen, enz. Overdag ben ik druk in de winkel en 's avonds werk ik dagelijks tot een uur of 1:00 uur aan de website. Komt vanzelf wel een keer goed.
Ik kampeer met een hangmat en tarp. Is net iets compacter dan een tentje.
Mijn hangmat, zomertarp en muskietennet zijn samen 0,75 liter en 600 gram. Met de wintertarp wordt het ongeveer 1 liter en 750 gram.Bert van Sprang schreef: ↑vr 05 mar, 2021 15:37Dat hangmat en tarp compacter is als mijn Terra Nova tentje waag ik te betwijfelen.
Inderdaad. Daar kwam ik bij mijn eerste keer 1 week bikepacken in de Ardennen ook achter. Nu trek ik alle boodschappen bij de supermarkt uit hun verpakking en heb ik altijd een klein opfrommel-tasje bij me om het in mee te nemen. Maar met een paar zakjes Adventure Food kan ik wel een paar dagen zonder boodschappen doen.Bert van Sprang schreef: ↑vr 05 mar, 2021 15:37Het gaat verkeerd na het boodschappen doen in de supermarkt of bij het meenemen van iets meer water bij wildkamperen.
Dat is inderdaad veel praktischer. Maar je moet het ook een beetje als een sport zien. Kijken hoe minimalistisch je kunt gaan en wanneer je tegen welke praktische grenzen aan loopt en vervolgens zoeken naar slimme oplossingen. Vind ik gewoon leuk om te doen.Bert van Sprang schreef: ↑vr 05 mar, 2021 15:37Dan vind ik een achterdragertje en twee kleine zijtasjes (waar mijn 3 liter waterzak nog makkelijk inpast) met de mogelijkheid voor een beetje boodschappen op de drager veel fijner.