Bedankt voor de motivatie, stuurlui.
Ik ben al zes maanden, zeven dagen per week, in mijn eentje aan het doen wat ik kan. Kom maar eens kijken hoe mooi het is geworden.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik snap je frustratie. ter informatie; er zijn meer ondernemers die het lastig hebben. er zijn óók meer ondernemers waarvan het inkomen wegvalt zonder dat ze recht hebben op enige vorm van steun. Mensen die voorheen wél op een inkomen uit onderneming konden rekenen, in tegenstelling tot Sintchristophorus.Christophorus schreef: ↑vr 12 feb, 2021 17:40Ik riskeer een boete en alsnog een sluiting. Als daar 1 verkoop tegenover staat, is me dat die boete wel waard.
Misschien dat ik ‘m zelfs wel aanvecht, want ik mag mijn levensonderhoud niet verdienen, maar krijg ook geen coronasteun.
Ik ben heel blij dat de gunfactor er blijkt te zijn. Er zijn al fietsen verkocht. Nog niet aan buurtbewoners, maar juist aan mensen die van ver kwamen en de moeite namen om de sneeuw te trotseren.Grandonneur schreef: ↑zo 14 feb, 2021 20:14Je hebt een dikke gunfactor nodig om je zaak tot een succes te maken. Vanwege dat iedereen die fietsen overal elders óók kopen kan. Is dan het geklaag en gesjoemel met regels voordat er ook maar één fiets verkocht is de juiste weg?
Mooi om te horenChristophorus schreef: ↑zo 14 feb, 2021 20:42Ik ben heel blij dat de gunfactor er blijkt te zijn. Er zijn al fietsen verkocht. Nog niet aan buurtbewoners, maar juist aan mensen die van ver kwamen en de moeite namen om de sneeuw te trotseren.
Zo is het precies.Sonny schreef: ↑zo 14 feb, 2021 20:56We dwalen wellicht wat af maar....
Als je plannen maakt om een winkel te beginnen, ga je natuurlijk niet over 1 nacht ijs. Die zijn al veel eerder, lang voor corona, ontstaan. En als er dan een pandemie uitbreekt op het moment dat je winkel vorm krijgt ga je natuurlijk niet stoppen. Wie kon vorig jaar nu weten waar we vandaag de dag zouden staan?
Dat je af en toe gefrustreerd bent begrijp ik, als vader van twee jonge schoolgaande kinderen en zelf zzp'er, helemaal. Dat er veel anderen in hetzelfde bootje zitten maakt voor je gevoel niets uit. Relativeren gaat daardoor soms wel wat makkelijker.
Dat de bedrijven die vorig jaar gestart zijn geen steun krijgen, vind ik vreemd. Want zoals ik hierboven al noemde is het geen impulsieve actie om in 2020 te starten maar meestal gewoon domme pech.
Ja, nu al. Heb al afspraken staan.bert sitters schreef: ↑do 25 feb, 2021 13:20Gaat de winkel op 3 maart open? Met het in acht nemen van de gestelde regels.
De kaart loopt door tot het plafond. Heel Europa staat erop. Deze oude schoolplaat uit een Duits klaslokaal is helaas door een paar plakbandreparaties niet meer goed te strijken. Maar ach, het heeft zo wel zijn charme.
Haal weg die foto's anders gaat het me te veel geld kosten (en ik krijg ruzie thuis)
Hij doet het. Scherpe richels geven veel grip. Wel met handschoenen fietsen.
Da's breed interpreteerbaar Net zo soepel als de originele draaischifter (van Pinion dan)?