Gaat waarschijnlijk sneller dan mensen in een vakantieland je spullen naar huis te laten sturen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hoezo? Je kunt je mail toch onderweg checken?Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 feb, 2021 19:48De foto is niet erg scherp. Maar ik bespeur wel een nadeel. Als je bijv. nog vier weken fietsvakantie voor de boeg hebt, kan je pas na thuiskomst de mails checken en kijken of de vinder jou al een bericht heeft gestuurd.![]()
Hele goeie @Flix
Om een mail te checken heb je toch een computer nodig? Daar is mijn smartphone niet toegerust. Misschien bij een internetcafé. Ik heb bijv. in ons Zweedse huis een PC staan, maar volgens de Zweedse wet mag een buitenlander geen internet hebben.... Ik heb die via-via kunnen omzeilen met een gehuurde router.willem.m schreef: ↑di 02 feb, 2021 20:00Hoezo? Je kunt je mail toch onderweg checken?Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 feb, 2021 19:48De foto is niet erg scherp. Maar ik bespeur wel een nadeel. Als je bijv. nog vier weken fietsvakantie voor de boeg hebt, kan je pas na thuiskomst de mails checken en kijken of de vinder jou al een bericht heeft gestuurd.![]()
Nog veel gekker Bert
Alleenwonenden (of stellen die samen onderweg zijn) hebben er mogelijk geen behoefte aan om dieven te laten weten waar hun huis leegstaat. Kan ook een overweging zijn om iets anders dan een woonadres te gebruiken.
Huh ???Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 feb, 2021 21:58...maar volgens de Zweedse wet mag een buitenlander geen internet hebben....
Heb je misschien een link naar de Engelstalige uitleg van die wet?Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 feb, 2021 21:58...maar volgens de Zweedse wet mag een buitenlander geen internet hebben....
Je mag in Zweden pas internet hebben als je je daar bent ingeschreven. Heb ik in 2015 voor 25.000 kronen m'n Zweedse huis op glasvezel laten aansluiten en nou kan ik er niks mee! Dat gebeurt bij Skatteverket, de Zweedse belastingdienst. Zal eens kijken, maar momenteel ligt thuis m'n internet eruit, want ik ben nog niet klaar met het wisselen van provider. Ziggo eruit en KPN erin. Dus de dradenboel herschikken en een andere modem aansluiten.willem.m schreef: ↑di 02 feb, 2021 22:58Heb je misschien een link naar de Engelstalige uitleg van die wet?Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 feb, 2021 21:58...maar volgens de Zweedse wet mag een buitenlander geen internet hebben....
Mijn kinderen krijgen/kregen altijd telefoonnummers op hun pols. Althans op vliegvelden/stations/strand/dierentuin/festival etc. Thuis geloof ik over het algemeen wel dat ik ze terug kan vinden