Haha, precies, Mondial>Big Apple>Kojak>E-bike
Zo blijf je netjes rond je 25 p/u gemiddelde
Dat de Kojak sneller is geloof ik meteen, maar denk dat de big apple all-rounder is. Zoek ook niet naar de snelste band.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Haha, precies, Mondial>Big Apple>Kojak>E-bike
Zou Marten zijn Kojaks nog gratis af te halen hebben?
Ik vergelijk het natuurlijk met mijn andere fietsen die andere banden hebben, dus de fietser kan ik redelijk als factor uitsluiten, maar dat de fiets zelf een onzekerheidsfactor is is wel een punt.
was een grapje maar dat is jou laatste opmerking ook zeker?! Lijkt me toch echt wel verschil in grip geven.bast1aan schreef: ↑za 23 jan, 2021 16:40Ik vergelijk het natuurlijk met mijn andere fietsen die andere banden hebben, dus de fietser kan ik redelijk als factor uitsluiten, maar dat de fiets zelf een onzekerheidsfactor is is wel een punt.
Ik zou trouwens niet veel meer grip verwachten van een Big Apple dan van een Kojak...
Ik heb ze beiden gehad en ik heb wel een duidelijk verschil ervaren. De Kojaks wil ik niet meer en de Big Apples wel.LHTJoost schreef: ↑za 23 jan, 2021 16:54was een grapje maar dat is jou laatste opmerking ook zeker?! Lijkt me toch echt wel verschil in grip geven.bast1aan schreef: ↑za 23 jan, 2021 16:40Ik vergelijk het natuurlijk met mijn andere fietsen die andere banden hebben, dus de fietser kan ik redelijk als factor uitsluiten, maar dat de fiets zelf een onzekerheidsfactor is is wel een punt.
Ik zou trouwens niet veel meer grip verwachten van een Big Apple dan van een Kojak...