Vandaag opgehaald Mooi mat kleurtje vind ik zelf met de zwarte afmontage.RealRedHair schreef: ↑di 24 nov, 2020 13:33Nog niet binnen maar wel besteld ondanks Corona, mijn nieuwe Avaghon X29 https://avaghon.nl/avaghon-x29/. Levering eind december
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vandaag opgehaald Mooi mat kleurtje vind ik zelf met de zwarte afmontage.RealRedHair schreef: ↑di 24 nov, 2020 13:33Nog niet binnen maar wel besteld ondanks Corona, mijn nieuwe Avaghon X29 https://avaghon.nl/avaghon-x29/. Levering eind december
Da's wel een XL29 Veel plezier ermee!RealRedHair schreef: ↑za 19 dec, 2020 17:06
Vandaag opgehaald Mooi mat kleurtje vind ik zelf met de zwarte afmontage.
Groooooot iddJurr schreef: ↑za 19 dec, 2020 17:25Da's wel een XL29 Veel plezier ermee!RealRedHair schreef: ↑za 19 dec, 2020 17:06
Vandaag opgehaald Mooi mat kleurtje vind ik zelf met de zwarte afmontage.
'k Zou bijna uit nieuwsgierigheid een advertentie ver onder de marktprijs neerzetten om te zien wat daar voor poëzie uit kan komen....
Moeilijk te bepalen. 800 CUIN is natuurlijk wel erg hoog en wordt vooral gebruikt bij de echt dure merken. Ik vraag me ook af of eendendons zo'n waarde wel kan halen.Bert van Sprang schreef: ↑za 26 dec, 2020 22:14En 100 gram dons van 800 cui. Kloppen de specs, denk je?Donsjasje van 50 euro bij de Decathlon. 290 gram
Beurtje geven; ketting, olie v/d naaf, banden, handvaten, zadel, remblokken, achterlichtje, lowrider erop etc.Grandonneur schreef: ↑zo 27 dec, 2020 08:47Heel mooi fietske, zeker in deze kleur ook . Nog aanpassingen in de planning, behalve het stuur normaal zetten?
Waar ik ook last van heb, als ik eens op mp zoek naar iets interessants, is dat deze handelaars doorlopend een rits andere merken in hun advertenties noemen. Dat mag volgens de mp-regels niet, maar mp doet er bij melding niets mee.
Ik heb in een donker verleden wel eens een eigen advertentie gehad die marktplaats hierom verwijderd had. Sindsdien meld ik het ook wel eens, maar het blijft maar staan.