Nou alweer snel gevonden! Het is een watermolen, de Geul loopt dwars onder de straat door, ter hoogte van de dunne paal rechts. Met eigen bakkerij, wat een heerlijke geuren daar.... Ik was onderweg naar Luik.
De volgende is voor jou.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nou alweer snel gevonden! Het is een watermolen, de Geul loopt dwars onder de straat door, ter hoogte van de dunne paal rechts. Met eigen bakkerij, wat een heerlijke geuren daar.... Ik was onderweg naar Luik.
Man wat een lelijk ding. Gelukkig staat het op een plek waar de visuele schade aan het mooie Zutphen erdoor beperkt blijft.
Niet Goslar, maar Hahnenklee, daar ben ik een paar keer geweest.willem.m schreef: ↑di 22 dec, 2020 13:30Gustav Adolf-staafkerk
Goslar, Duitsland
https://maps.app.goo.gl/XrJVp7Gm5uNKB18P8
Google Afbeeldingen levert met "stabkirche deutschland" direct de oplossing.
Knap gevonden dat je meteen ziet dat 't een Duits kerkje is. Volgende voor Willem. Hahnenklee is een dorp dat bij Goslar hoort dus dat is natuurlijk goed.willem.m schreef: ↑di 22 dec, 2020 13:30Gustav Adolf-staafkerk
Goslar, Duitsland
https://maps.app.goo.gl/XrJVp7Gm5uNKB18P8
Google Afbeeldingen levert met "stabkirche deutschland" direct de oplossing.
Dat zie ik niet, maar schat ik in op basis van eerdere posts en jullie reisbestemmingen.De tovenaar schreef: ↑di 22 dec, 2020 13:42Knap gevonden dat je meteen ziet dat 't een Duits kerkje is.
Zo is het maar net! Overigens corrigeert Martin mij wel vaker als ik het goed heb, ha ha.De tovenaar schreef: ↑di 22 dec, 2020 13:42Hahnenklee is een dorp dat bij Goslar hoort dus dat is natuurlijk goed.
Tja, gevoelsmatig staat die kerk nog zo'n behoorlijk eind van Goslar vandaan, bereikbaar via venijnige haarspeldbochten op een fiets zonder versnellingen (in april 1973).... en boven aangekomen lag er nog sneeuw.willem.m schreef: ↑di 22 dec, 2020 15:03Dat zie ik niet, maar schat ik in op basis van eerdere posts en jullie reisbestemmingen.De tovenaar schreef: ↑di 22 dec, 2020 13:42Knap gevonden dat je meteen ziet dat 't een Duits kerkje is.
Zo is het maar net! Overigens corrigeert Martin mij wel vaker als ik het goed heb, ha ha.De tovenaar schreef: ↑di 22 dec, 2020 13:42Hahnenklee is een dorp dat bij Goslar hoort dus dat is natuurlijk goed.
Nieuwe opgave:
Knipsel.JPG
Ziet er waarschijnlijk Mediterraans uit, maar haast geen aanknopingspunten. Midden achter de fiets lijkt een riviertje in zee uit te komen. Is het linker pedaal van het asje eraf gedonderd?
Mediterraans inderdaad. 'k Heb ook nog wel een ander standpunt, maar denk dat het dan te makkelijk wordt. Eerst eens kijken hoever deze komtMartin E. van Doornik schreef: ↑di 22 dec, 2020 19:06
Ziet er waarschijnlijk Mediterraans uit, maar haast geen aanknopingspunten.
Nee hoor. Eierklutsers:Martin E. van Doornik schreef: ↑di 22 dec, 2020 19:06
Is het linker pedaal van het asje eraf gedonderd?