Maar heeft het wel of niet iets met zorg te maken?
Gezocht op zorgvilla of zorg centrum icm twente levert me niks op.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het is een wooncomplex voor dementerende ouderen. Misschien wonen er wel mensen die het bombardement hebben meegemaakt dat enkele weken voor de Bevrijding plaatsvond in het nabijgelegen stadscentrum.De tovenaar schreef: ↑zo 13 dec, 2020 09:59Maar heeft het wel of niet iets met zorg te maken?
Gezocht op zorgvilla of zorg centrum icm twente levert me niks op.
Klopt!
Mijn eerste indruk is ergens in Overijssel. Ik zie glooïende zandgronden, een riviertje of kanaal die oost-west stroomt, iets naar het oosten op de achtergrond een dubbele brug, de achterste vermoedelijk een N-weg, beide wegen lopen ongeveer N-Z. Je zou ook kunnen googelen naar de shirtjes van beide heren op de MTB, vermoedelijk van een plaatselijke MTB club
Volgens mij heb ik daar over de brug gefietst bij Ommen
Klopt! Op Google Streetmap staat een foto die nét wat dichterbij is geschoten. Maar ik reken het uiteraard goed. Jij bent!De tovenaar schreef: ↑ma 14 dec, 2020 14:23Volgens mij heb ik daar over de brug gefietst bij Ommen
https://www.mapillary.com/map/im/hKL9YJpSSxU0gWIOlcBPYA
Was ik nog vergeten te vermelden, de shirtjes van de MTB club LemelerveldDe tovenaar schreef: ↑ma 14 dec, 2020 10:40Je zou ook kunnen googelen naar de shirtjes van beide heren op de MTB, vermoedelijk van een plaatselijke MTB club
Kortom genoeg clues, beter raad plaatje dan jouw vorige.
Scouting landgoed Zeewolde: