Martin E. van Doornik schreef: ↑do 26 nov, 2020 16:26
Fedor schreef: ↑do 26 nov, 2020 15:41
Geldt dat ook voor toeristisch verkeer? Waarom moeten mensen (liefst ook nog snel en makkelijk) echt óveral heen reizen als toerist?
Omdat vakanties in Nederland, zeker voor gezinnen, vaak duurder uitvallen dan in het buitenland. En dan onze vaak natte klimaat. Wat is mooier dan andere culturen en landschappen meemaken?
Toen ik nog klein was, nam m'n vader ons gezin vaak mee uit kamperen in het buitenland en hij heeft nooit een auto gehad.
Dan denk ik dat ik weet waar je het over hebt....
All-in van een week in Turkije voor 250€ per persoon inclusief de vlucht....
Als je iets wil zien in het buitenland, dan is zo’n vakantie wel een pak duurder.
Nu, dat ligt misschien ook een beetje aan mijn eisen: all-in = no-go, en een kemping... nee dank je.
Met het gezin huurden wij vroeger een huisje, en we hadden de omgeving wel gezien. Mijn kinderen hielden van musea, kunst en cultuur, en ja dat kost iets.
Nu met 2 reizen we rond, veelal met auto of huurauto van hotel naar b&b. Een strand is leuk voor een uurtje of zo.
Ik wil dingen zien, en dat kost altijd meer dan 2 weken wandelen tussen de tent en het zwembad van de kemping.