quote=Poppink
* opvouwbaar wasteiltje
Onnodig. De afwas kan in het grootste pannetje en de kleren was je in een Ortliebtas.
*hamertje
In Nederland zijn er plaatsen waar geen stenen rondslingeren maar in de rest van de wereld zijn er stenen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tuurlijk, maar er werd gevráágd om commentaar.Poppink schreef: ↑zo 22 nov, 2020 22:07Ik proef een lichte geschockeerdheid, een lichte aarzeling, mogelijk zelfs een lichte angst om de gebaande paden te verlaten.
Een hamertje, that's not done amongst echte trapfietsers, een hamertje, stel je voor, een hamertje!
Door wie, en waar?Leon schreef: ↑ma 23 nov, 2020 09:35Tuurlijk, maar er werd gevráágd om commentaar.Poppink schreef: ↑zo 22 nov, 2020 22:07Ik proef een lichte geschockeerdheid, een lichte aarzeling, mogelijk zelfs een lichte angst om de gebaande paden te verlaten.
Een hamertje, that's not done amongst echte trapfietsers, een hamertje, stel je voor, een hamertje!
Als jij op fietsvakantie een hamer meeneemt, is dat jouw keuze. Het is ook jouw keuze om de paklijst op een openbaar forum te delen; dan kan je soms ook een 'zogenaamd grappige' reactie verwachten.Poppink schreef: ↑zo 22 nov, 2020 22:07Ik proef een lichte geschockeerdheid, een lichte aarzeling, mogelijk zelfs een lichte angst om de gebaande paden te verlaten.
Deze recensie is niet zo positief... https://rideonmagazine.com.au/locks-test-2011/
Een hamer is om te hameren en ik moet zeggen dat dat me een stuk beter bevalt dan schoen en steen.
jwkeij schreef: ↑zo 12 jul, 2020 22:0220A6AA6A-3973-494B-8A2F-0EF6E0917341.jpeg
Hier mijn karretje ingepakt voor een volle week bikepacken van afgelopen week. Kamperen op verschillende NKT, dus mét tent, slaapzak, mat en kookgerei. Inclusief eten en drinken.
Zoals eerder vermeld: 8,3 kg ex eten en drinken.
Niets gemist wat ik niet meehad.
Wat ik thuis zou laten: extra bodywarmer en mn thermoliner. Scheelt toch weer 475 gram.