Nee, niet in Zweden. Let goed op de vorm van het kruis op de ui-vormige torenspits.
Moet je meer naar het oosten kijken... Echt daar op de fiets geweest en deze foto zelf genomen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben jaren later met de auto daar nog langs geweest en ook volgens Streetview is er helemaal niks veranderd, alleen zijn er wel veel bomen weg....
Het Russisch-orthodoxe kerkje van Řimice, even ten westen van Olomouc in Tsjechië. Gebouwd in 1935.Poppink schreef: ↑za 21 nov, 2020 01:30Gotcha!
https://images.app.goo.gl/7T85jRbJec5L8Uz37
Grofweg op 1/3 tussen Brno en Wroclav
Het is wat stil in deze post. Ik dacht dat willem.m gewonnen had maar omdat hij geen foto post twijfel ik.Poppink schreef: ↑zo 22 nov, 2020 15:11Inderdaad. Een prachtig gebied. De foto is vanaf deze plek genomen.
Lees je een beetje in over de ontstaansgeschiedenis van de Rosengarten Gruppe en geniet nog meer van je fietstocht/wandeling over 250 miljoen jaar oud sediment.
Iets verder zuidelijk kwam ik ooit op dit terras van Albergo Jolanda terecht, een uitzicht dat beslist een plaatsje verdient in mijn uitzichten top 10.
Jij raadde de berg op de foto eerder dan ik. En Poppink schreef "inderdaad". Kortom, we wachten op jou!JanH schreef: ↑ma 23 nov, 2020 20:23Het is wat stil in deze post. Ik dacht dat willem.m gewonnen had maar omdat hij geen foto post twijfel ik.Poppink schreef: ↑zo 22 nov, 2020 15:11Inderdaad. Een prachtig gebied. De foto is vanaf deze plek genomen.
...