Mooi maar prijzig...
Op één van de foto's zitten aansluitingen voor een ligstuur?
Zo'n website geeft me toch wel een verloren gevoel. Hebben jullie dat ook? Alsof ik er niet kan vinden wat ik zou zoeken want alle fietsen zijn even fantastisch en het aantal pagina's van de site is en blijft onbekend, maar héél hoog. Alsof ik geen idee heb over wat voor extreme technologieën er in zo'n fiets zouden kunnen zitten - en ze het me zeker niet gaan vertellen. Alsof zij alles weten van een fiets en ik niks; tuurlijk niet, wie ben ik. Alsof ik maar een stomme proviciaal ben die geen goed Engels spreekt en daarom niet begrijpt wat deze Hollandse fietsenmaker op een .nl-website in het Engels bekendmaakt. Alsof ik daarom maar op een van de honderd knopjes moet klikken om hun een mail te sturen.
Ja.
Maar die hebben laatst de productie naar Nederland gehaald en hebben daarmee wel wat dingen gewijzigd. Zal vast wel binnenkort wat meer op komen. Al zie ik bij de huidige wel een prijs voor de complete fiets en wat fraaie plaatjes op Instagram.Fedor schreef: ↑za 31 okt, 2020 11:06
https://11antsbikes.com/ geeft mij dat ook. Vroeger hadden ze duidelijke modellen met daarbij de prijzen. Nu is (vrijwel) alles "open" gelaten. geen leidraad meer in welke richting ik het moet zoeken.
En ook alleen in het Engels trouwens.
Gelukkig zie je al snel dat het niet écht Engelsen zijn ('see it in real live') en dat het dus loont om de taal even te veranderen naar Nederlands. Dan vind je onder Aanbod > Modellen de fietsen. Op de eigen pagina van elk model vind je helemaal onderaan specificaties, waar je denk ik naar op zoek was.
Dank je. Het is wel bjizonder dat er in een Engelstalige Razor Rimbrake 50 mm-banden kunnen en in een Nederlandstalige maar 30mm. Maar dat kost wel wat want de Engelstalige is onderaan de pagina 300 euro duurder dan bovenaan.Carl schreef: ↑za 31 okt, 2020 11:52Gelukkig zie je al snel dat het niet écht Engelsen zijn ('see it in real live') en dat het dus loont om de taal even te veranderen naar Nederlands. Dan vind je onder Aanbod > Modellen de fietsen. Op de eigen pagina van elk model vind je helemaal onderaan specificaties, waar je denk ik naar op zoek was.
Groetjes,
Carl
Mjam mjam.
je kan ook gewoon het NL vlaggetje aanzettenLeon schreef: ↑za 31 okt, 2020 10:10Zo'n website geeft me toch wel een verloren gevoel. Hebben jullie dat ook? Alsof ik er niet kan vinden wat ik zou zoeken want alle fietsen zijn even fantastisch en het aantal pagina's van de site is en blijft onbekend, maar héél hoog. Alsof ik geen idee heb over wat voor extreme technologieën er in zo'n fiets zouden kunnen zitten - en ze het me zeker niet gaan vertellen. Alsof zij alles weten van een fiets en ik niks; tuurlijk niet, wie ben ik. Alsof ik maar een stomme proviciaal ben die geen goed Engels spreekt en daarom niet begrijpt wat deze Hollandse fietsenmaker op een .nl-website in het Engels bekendmaakt. Alsof ik daarom maar op een van de honderd knopjes moet klikken om hun een mail te sturen.
Mooie fietsen, dat zeker.
Maar niet alleen de fotograaf, ook de vormgever en kwaliteitsbewakert van Klaassen. Voor dit merk is de stijl het unieke selling punt. Afwerking frame/beste groepen/lichtste wielen/exclusiefste stuurlinten, het kan niet voldoende benadrukt worden.
Juist. Daar ben ik ook erg benieuwd naar. En wel hierom: hij vindt het heel bijzonder dat een Razor 2.0MP zowel met racewielen als met 29er banden kan. Tja, in elke fiets met 57-622 banden kun je ook 28-622 hangen.
Dat van de kwaliteit weet je niet aan de hand van de website hé? Of een ding dat er mooi uitziet ook in andere opzichten goed is, moet altijd maar blijken. The proof of the pudding is in the eating.Grandonneur schreef:Maar niet alleen de fotograaf, ook de vormgever en kwaliteitsbewakert van Klaassen.willem.m schreef:Deze fietsen zien er mooi uit; de fotograaf heeft zijn werk goed gedaan.
Ook mooi, heb je die full suspension ook gezienmaxwell schreef: ↑zo 01 nov, 2020 09:01Ik overweeg zelf de Niner RLT 9. Omdat deze zo breed inzet baar is. Er kan ook een rekje op gemonteerd worden, er is een stalen, een carbon en een aluminium editie van de fiets, er kunnen voor dragers op.
Ik zou wel voor de afmontage met een dubbel voor gaan, met compact bladen. Een 50 is lekker voor over asfalt en gunstige wind.
Joh. weer wat geleerd. Bedankt voor het inzicht.
Het is dan wel een tijd geleden dat ik kwaliteitsmanager was, maar het zou me verbazen als de kwaliteitsmanagers tegenwoordig ook de taken van ontwerp/engineering/design op hun bord hebben gekregen..Grandonneur schreef: ↑zo 01 nov, 2020 11:49De kwaliteitsmanagert (laten we hem Freek noemen) kiest bijvoorbeeld voor DT350, controltech, force, ultegra, vittoria, TRP, etc. Daar is op zich best informatie over te vinden. Mocht je dat interesseren.