Ik laat die art-deco stijl nu aan me voorbij gaan, want ik heb vandaag thuis met hulp van een andere WF'er een nieuw keukenraam geplaatst, dat ik zelf heb gemaakt. Moe op de sofa liggen en morgen afwerken.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik laat die art-deco stijl nu aan me voorbij gaan, want ik heb vandaag thuis met hulp van een andere WF'er een nieuw keukenraam geplaatst, dat ik zelf heb gemaakt. Moe op de sofa liggen en morgen afwerken.
Het zijn zogenaamde brandweer-bordjes die met pijltjes en afstanden aangeven waar de aansluitpunten zich bevinden voor de brandslangen. Is zo te zien wel duidelijk Nederlands, de jaren '20-'30 bouwstijlen. Heuvelachtige omgeving, kan Arnhem o.i.d. zijn.spoorzoeker schreef: ↑wo 28 okt, 2020 08:21Ik weet niet waar te beginnen.
De verkeersdrempel duidt op een plek in NL, hoewel de kentekenplaten wit lijken te zijn.
Vanwege de rolluiken gok ik op Brabant,
Er rijdt een lokale bus door deze straat met een blauw haltebord.
De straatverlichting is al overgezet op LED
De bordjes op de lantaarnpaal die ons iets moeten zeggen over de nutsvoorzieningen in de straat, zitten onleesbaar hoog.
In Rotterdam heb je geen heuvels Ik vermoedde ook rond Arnhem of Nijmegen maar dat maakte het niet eenvoudiger.spoorzoeker schreef: ↑wo 28 okt, 2020 09:57Maar het element dat mij, als Rotterdammer, de weg naar de oplossing had gebracht, heb ik nog niet ontdekt
Goed geraden!Ligsporter schreef: ↑wo 28 okt, 2020 09:25Het is inderdaad in Arnhem en wel hier:
https://www.google.nl/maps/@51.9921764, ... 312!8i6656
Drenthe dus. Maar ik vind die 50 km/u nog veel te hard voor een zandweg met een fietspaadje ernaast.
Volgens mij fiets je daar Schipborg binnen vanuit Gasteren.
Ik zie op Google satelliet een dergelijke zandweg met ernaast een geasfalteerd fietspad van Gasteren (Oudemolenseweg mét Streetview), de Schipborgerweg, daarna Schapendrift zonder Streetview, welke uitkomt op de Borgweg, nu weer met Streetview. Maar nergens een plaatsnaambord te vinden.