Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja ik had ook de Iris Cages achterop zitten. Die nu naar voren gehaald en achterop de lage montage van King Cage gekozen. Maar ondanks dat maakt het gewoon echt serieus klappen in een mooie afdaling. Hoef gelukkig ook niet alle 4 de bidons tegelijk te kunnen pakken. =) Twee is genoeg, eentje met water en eentje met E-nummers.
Looks zijn gewoon belangrijkBovenop het picknickkleed want weegt niks en ziet er cool uit zo.
Leuke fiets! Is dat al 26 inch?
'k Heb nog een setje voortassen van Vaude in knaloranje NL Edition liggen. Wel even creatief met plakkers zijn.
Bedankt voor de tip! Ik ga kijken.Jurr schreef: ↑di 04 aug, 2020 14:45Leuke fiets! Is dat al 26 inch?
'k Heb nog een setje voortassen van Vaude in knaloranje NL Edition liggen. Wel even creatief met plakkers zijn.
Als je niet wil plakken, zag ik bij Bikers Best op de Noordsingel nog nieuwe Vaude NL Edition tassen hangen. Weet alleen niet meer of dat nou voor- of achtertassen waren.
Mooi fiets! en mooie tassen! Over die tassen, je achter tassen hangen zo te zien aan de bovenkant van je drager, er onder loopt nog een horizontale buis en daar horen ze aan te hangen, hangen ze wat lager"is wat stabieler en kan je evt nog wat boven op je drager doen.Polariteit schreef: ↑vr 14 aug, 2020 19:45Leuk topic! Hierbij een plaatje van mijn nieuwe fiets, een Santos travelmaster 3+ in kleurtje knaloranje:
Dus ja, ik doe het lekker met 4 Ortliebtassen
Ahhhhh dat is een goede tip, daar had ik helemaal niet bij stilgestaan. Ik vond al dat ik zo moest prutsen om mijn bagagenetje met mijn slippers op de drager vast te makenMr. Z schreef: ↑vr 14 aug, 2020 20:01Mooi fiets! en mooie tassen! Over die tassen, je achter tassen hangen zo te zien aan de bovenkant van je drager, er onder loopt nog een horizontale buis en daar horen ze aan te hangen, hangen ze wat lager"is wat stabieler en kan je evt nog wat boven op je drager doen.Polariteit schreef: ↑vr 14 aug, 2020 19:45Leuk topic! Hierbij een plaatje van mijn nieuwe fiets, een Santos travelmaster 3+ in kleurtje knaloranje:
Zoals bij mijn fiets, ook een Santos 3+ maar dan mat oranje, ook met een zwarte voorvork, met mat grijze tassen en maat 57cm
De onderste bidon ligt niet ergens in NL inmiddels? Het lijkt dat de houder wat is verbogen namelijk. Zelf heb ik hier een bikebuddy om de brandstoffles op te bevestigen (al kan een thermos of bidon ook) https://www.bikebuddy.co.uk/Polariteit schreef: ↑vr 14 aug, 2020 19:45Leuk topic! Hierbij een plaatje van mijn nieuwe fiets, een Santos travelmaster 3+ in kleurtje knaloranje:
Ik heb hem net een maand geleden opgehaald bij de dealert, en er reeds bijna 1000km mee weggefietst, waaronder 2 kampeertochtjes: 1 van 2 dagen (retourtje Chaam) en 1 van 6 dagen (retourtje Emmen).
Het betreft een framemaat 70, helaas wel nodig vanwege mijn lengte. Hierdoor had ik niet bijster veel keus, maar dat heeft aan de andere kant ook weer als voordeel dat ik geen keuzestress had vanwege het gebrek aan keuze. Soms is het leven zo makkelijk
Helaas had ik door mijn lengte eveneens geen mogelijkheid om te kiezen voor bikepacking setup, geen enkele bikepackingtas kan mijn kampeerspullen kwijt
Dankje. vind ik ook!Polariteit schreef: ↑vr 14 aug, 2020 20:53Ahhhhh dat is een goede tip, daar had ik helemaal niet bij stilgestaan. Ik vond al dat ik zo moest prutsen om mijn bagagenetje met mijn slippers op de drager vast te maken
Dat mat oranje is ook mooi!
Haha nee, die is er (nog?) niet uit gevallen. Maar je constatering klopt, hij is wel iets verbogen. Gelukkig zit de bidon er toch nog redelijk stevig in. Ik ben sowieso van plan om deze en de houder op de zadelbuis tezijnertijd te vervangen, ben niet zo'n fan van dit soort houders._Peter_ schreef: ↑vr 14 aug, 2020 22:50De onderste bidon ligt niet ergens in NL inmiddels? Het lijkt dat de houder wat is verbogen namelijk. Zelf heb ik hier een bikebuddy om de brandstoffles op te bevestigen (al kan een thermos of bidon ook) https://www.bikebuddy.co.uk/Polariteit schreef: ↑vr 14 aug, 2020 19:45Leuk topic! Hierbij een plaatje van mijn nieuwe fiets, een Santos travelmaster 3+ in kleurtje knaloranje:
Ik heb hem net een maand geleden opgehaald bij de dealert, en er reeds bijna 1000km mee weggefietst, waaronder 2 kampeertochtjes: 1 van 2 dagen (retourtje Chaam) en 1 van 6 dagen (retourtje Emmen).
Het betreft een framemaat 70, helaas wel nodig vanwege mijn lengte. Hierdoor had ik niet bijster veel keus, maar dat heeft aan de andere kant ook weer als voordeel dat ik geen keuzestress had vanwege het gebrek aan keuze. Soms is het leven zo makkelijk
Helaas had ik door mijn lengte eveneens geen mogelijkheid om te kiezen voor bikepacking setup, geen enkele bikepackingtas kan mijn kampeerspullen kwijt
Het grote voordeel is dat als je hem niet gebruikt er alleen 2 boutjes zichtbaar zijn.
Meshzakjes staan sowieso nog op de planning om te kopen. Ik gebruik er al een paar van SeaToSummit, en die bevallen ook prima.Mr. Z schreef:Dankje. vind ik ook!Polariteit schreef: ↑vr 14 aug, 2020 20:53Ahhhhh dat is een goede tip, daar had ik helemaal niet bij stilgestaan. Ik vond al dat ik zo moest prutsen om mijn bagagenetje met mijn slippers op de drager vast te maken
Dat mat oranje is ook mooi!
En deze tasjes kan je achterop je achtertassen hangen, kan je je kleine spullen in kwijt die anders onder op je tassen belanden https://www.ortlieb.com/nl/outer-pocket+F91S
En deze is handig voor natte dingen zoals je nog niet droge was of boodschappen die je gedaan hebt https://www.ortlieb.com/nl/mesh-pocket [ naar aanleiding van je andere topic, je reis verslag]
Polariteit schreef: ↑vr 14 aug, 2020 19:45Hierbij een plaatje van mijn nieuwe fiets, een Santos travelmaster 3+
Fraaie fietsen allebei! Veel plezier ermee!
Vorm is goed maar er zitten 2 strips op die in de houder op de tas haken, misschien haken ze ook goed in een anything cage maar dat zou je moeten proberen.Steinnanke schreef: ↑zo 16 aug, 2020 12:40Zouden die Ortlieb zijtasjes ook goed passen in een anything cage aan de voorvork bijvoorbeeld?
Of niet de goede vorm daarvoor?