door
martin » di 16 jun, 2020 13:20
Wim schreef: ↑di 16 jun, 2020 08:43
Mij is hetzelfde overkomen met een keurige post in dat andere draadje en ook ik ben pissig.
Ik weet niet wat er op de achtergrond gebeurt en zonder die kennis lijkt het niet allemaal even handig wat er is gebeurd. Dat andere draadje ontspoorde hopeloos en is terecht opgeschoond, maar blijkbaar niet naar tevredenheid van iedereen.
In het algemeen waardeer ik de bijdragen van de veelposters zoals jij en Leon, maar de boosheid die ontstaat als er iets gebeurt wat mogelijk niet correct is kan ik niet altijd begrijpen. Het is maar een forum.
Je hebt het forum al verschillende keren teleurgesteld of boos de rug toegekeerd, maar blijkbaar trekt het forum toch want je komt steeds weer terug. Altijd jammer als je gaat en fijn als je weer begint te posten! Inmiddels ken je de sores op dit forum, misschien proberen te accepteren dat iedereen z'n best doet en dat de moderatoren niet altijd de even fijne taak hebben om ontsporende onderwerpen schoon te houden. Waar gehakt wordt vallen spaanders, dat lijkt nu ook gebeurt te zijn.