Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Helemaal goed. Links op het Raad Plaatje! is een goede eetgelegenheid, Mustard Seed. Wel met een strikt tijdschema. Ik was er om 09:30 en de pies kon je pas tijdens de lunch bestellen. Had wel een beetje een paarse krokodil gevoel: "Maar hij staat daar".
Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af....
Ergens in Iran, gezien de portretten van de ayatollah's rechts op het gebouw? Een van de vele Bandar-havenplaatsjes langs de Golf?
Als math die foto tijdens een fietsreis gemaakt heeft en later op een website zet lijkt me dit geen probleem. Als je de link iets verder bekijkt kun je een lang verslag van math lezen.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 15 jun, 2020 15:42Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af....
Goed gezien.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 15 jun, 2020 15:44Ergens in Iran, gezien de portretten van de ayatollah's rechts op het gebouw?
Perfect Jan, beurt naar jou.JanH schreef: ↑ma 15 jun, 2020 15:50Even doorzoeken op Ferry iran en dan komt de boot te voorschijn.
Bandarpol port, Iran: https://www.google.com/maps/place/Banda ... 1!1BCgIgAQ
Ik plaats ook wel eens per ongeluk foto's als Raad Plaatje! die ook op mijn website/blog staanrenel schreef: ↑ma 15 jun, 2020 15:49Als math die foto tijdens een fietsreis gemaakt heeft en later op een website zet lijkt me dit geen probleem. Als je de link iets verder bekijkt kun je een lang verslag van math lezen.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 15 jun, 2020 15:42Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af....
Volgens mij zag ik laatst iemand hier een foto van een treinreis gebruiken!
Geen overtreding van deze "spelregel".Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 15 jun, 2020 15:42Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af....