Was zo gevonden: zoeken op afbeelding met tekst kunstwerk.
In Waspik, Natuurpark De Veste: https://www.google.nl/maps/@51.6803249, ... !1e3?hl=nl
Het is kunstwerk ‘Ode aan de zandrug’ van Sannah Belzer.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Een sterk eroderende berg, waarvan het gruis omlaag afglijdt. Links ervoor staat een opraapwagen voor het hooi (als ik het goed heb). Links in de verte een lager gelegen gebied, waar ik meen een groep witte huisjes te ontwaren. Maar veel te weinig aanknopingspunten. Maar ieder geval niet in een warm land zoals Spanje.
Ik heb gekeken op Google satelliet. Dergelijke heuvels zag ik vooral ten noorden van Reykjavik. Wat opvalt zijn alleen de zuidelijke (zonnige) hellingen groen begroeid. Zo ook rechts op de raadselfoto. Dan kan je de richting van de camera ongeveer bepalen. Maar het is wel een heel gezoek, hoor. Die "navel" in het midden van de bruine steenklomp moet toch ergens opvallen. Dus geen witte huisjes, maar in wit plastic verpakte gemaaid gras.... ik noem ze altijd zelf rolmopsen....JanH schreef: ↑do 04 jun, 2020 17:55Die opraapwagen is volgens mijn geheugen een tractor, en die witte huizen zijn volgens mij balen gras ingepakt met wit plastic. Er staan verderop wel witte huizen maar die staan niet op de foto. En klopt, het is niet in Spanje, en het is niet in een warm land. Maar deze reactie helpt je natuurlijk niet verder.
Daarom de volgende hint: het is op IJsland en het raadplaatje (berg met grasland ervoor) is heel goed te zien op streetview.
Een heuvel met de naam Vind Belg, ha ha
Geen idee – het kan geen kerk zijn, want wie bouwt nou een nieuwe kerk, terwijl er overal andere kerken aan de slopershamer ten offer worden gevallen?
Eeeh… https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -jaar-tijdMartin E. van Doornik schreef: ↑vr 05 jun, 2020 12:25Geen idee – het kan geen kerk zijn, want wie bouwt nou een nieuwe kerk, terwijl er overal andere kerken aan de slopershamer ten offer worden gevallen?
Ik heb er zelf ook één! Ik heb me alleen wel suf gezocht waar ik die foto ook weer nam...