Hi,
Mijn vrouw en ik hebben een nieuwe Koga WorldTraveller.
Mijn vrouw van vorig jaar en ik van dit jaar. Zij had hem wat eerder dan ik.
Beide WorldTravellers zijn de fietsen uit de folder zeg maar. Geen op maat gemaakte S versie.
Het damesmodel is volledig LX afgemonteerd. Wat ook in de specifikaties in de folder staat.
Mijn fiets bleek XT afgemonteerd te zijn. "Geluk" zei de fietsenmaker.
Bij het schoonmaken viel mij echter op dat er toch 1 onderdeel niet XT is. En dat is de achternaaf.
Die is Deore. Bij het damesmodel is deze LX.
Contact gezocht met de fietsenmaker en die heeft in de specifikaties van Koga gekeken van dit jaar (online kon ik het niet vinden) en daar staat inderdaad in dat de naaf Deore wordt geleverd.
Ik heb er op gezocht, maar krijg niet duidelijk een antwoord. Wat is nu precies het grote verschil tussen deze 2 achternaven?
Is het ander materiaal? Moet ik mij zorgen maken over de kwaliteit ervan?
Misschien weet iemand van jullie het.
mvg,
Pascal
Mijn vrouw en ik hebben een nieuwe Koga WorldTraveller.
Mijn vrouw van vorig jaar en ik van dit jaar. Zij had hem wat eerder dan ik.
Beide WorldTravellers zijn de fietsen uit de folder zeg maar. Geen op maat gemaakte S versie.
Het damesmodel is volledig LX afgemonteerd. Wat ook in de specifikaties in de folder staat.
Mijn fiets bleek XT afgemonteerd te zijn. "Geluk" zei de fietsenmaker.
Bij het schoonmaken viel mij echter op dat er toch 1 onderdeel niet XT is. En dat is de achternaaf.
Die is Deore. Bij het damesmodel is deze LX.
Contact gezocht met de fietsenmaker en die heeft in de specifikaties van Koga gekeken van dit jaar (online kon ik het niet vinden) en daar staat inderdaad in dat de naaf Deore wordt geleverd.
Ik heb er op gezocht, maar krijg niet duidelijk een antwoord. Wat is nu precies het grote verschil tussen deze 2 achternaven?
Is het ander materiaal? Moet ik mij zorgen maken over de kwaliteit ervan?
Misschien weet iemand van jullie het.
mvg,
Pascal