Dat er domme mensen bestaan blijkt niet uit de vragen die gesteld worden, maar uit de antwoorden die gegeven worden. Waar lees jij in hemelsnaam dat de TS het over een zeskantkop heeft?? Ik mag dan in jouw ogen misschien ook dom zijn, maar ik lees alleen maar dat er over inbus gesproken wordt. Dat zou kunnen betekenen dat het een zeskantkop is, maar de TS kan er ook naast zitten. Een foto van de kop zal het ofwel bevestigen dat het werkelijk om een inbuskop gaat, ofwel laten zien dat het misschien toch een vijfkantkop is, ofwel andere zaken aan het licht brengen waardoor misschien uitkomst geboden kan worden, of bepaalde zaken uitgesloten kunnen worden.Shadow schreef: ↑ma 01 jun, 2020 19:32Het is geen domme vraag, die bestaan niet. Alleen domme mensen bestaan, die niet lezen en maar door blijven harken over hun theorie terwijl er door de vraagsteller al is aangegeven dat het een zeskantkop is en dus waarschijnlijk de originele as zoals bijgeleverd door SON, de foto die de vraagsteller erbij voegde bevestigde dit vermoeden. Als je dan nog door wil blijven mekkeren primaWim schreef: ↑ma 01 jun, 2020 19:03Zoals gezegd: wat voor systeem is het? Dat is wat ik gevraagd heb maar blijkbaar is dat een domme vraag, ook al heb ik zelf ook precies zo'n spanas met een inbus met vijf kantjes. En zoals ik zei, ik hoop dat mijn angst onjuist is, want dan kan het wel eens lastiger worden.
De meesten, waaronder ik, reageren om bij te dragen aan een oplossing en niet om een ander de vliegen af te vangen, of ronduit te schofferen. Mag het wat minder onbehouwen a.u.b.?