Dat is wat je aantreft als je het doosje van een nieuwe Son dynamo in QR versie openmaakt.
Artikelnummer 75200 op de Son website:
Denk toch dat die het is, aangezien er volgens TS een inbus in past:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is wat je aantreft als je het doosje van een nieuwe Son dynamo in QR versie openmaakt.
Artikelnummer 75200 op de Son website:
Dat komt omdat je niet goed leest;
Dat ^^ probeer ik je al een aantal posts te vertellen...
Gemonteerd zonder vettigheid door de fabrikant, een naaf van een dusdanig hoge kwaliteit dat ' ie er niet uit hoeft voor onderhoud, een goede antilekband die je met doorsnee woon-werkverkeer nooit lek rijdt, en de de hele winter doorrijden inclusief pekel een aantal jaar...
+1 =)
Het is geen domme vraag, die bestaan niet. Alleen domme mensen bestaan, die niet lezen en maar door blijven harken over hun theorie terwijl er door de vraagsteller al is aangegeven dat het een zeskantkop is en dus waarschijnlijk de originele as zoals bijgeleverd door SON, de foto die de vraagsteller erbij voegde bevestigde dit vermoeden. Als je dan nog door wil blijven mekkeren primaWim schreef: ↑ma 01 jun, 2020 19:03Zoals gezegd: wat voor systeem is het? Dat is wat ik gevraagd heb maar blijkbaar is dat een domme vraag, ook al heb ik zelf ook precies zo'n spanas met een inbus met vijf kantjes. En zoals ik zei, ik hoop dat mijn angst onjuist is, want dan kan het wel eens lastiger worden.