Gister een tocht in Zuid Holland tussen Gouda en Schoonhoven
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het heet draaigroei en er is voor zover ik weet geen eenduidige verklaring voor. Er zijn wel ideeen over, bijvoorbeeld dat het te maken heeft met de geleiding van subtiele energie, een fenomeen waar de westerse wetenschap onbekend mee is. De spiraal of vortex komt in de natuur veelvuldig voor, zoals in draaikolken, DNA, zonnebloemen.
Beetje subtiel tegengas van de wetenschap (die trouwens geen Westerse eigendom is). Helaas achter betaalmuur, maar de abstract geeft al een idee waar het om gaat. Als onderzoeker kan ik via mijn instelling wel aan het volledige artikel maar ik kan dit wegens copyright helaas niet legaal op dit forum zetten. Leve open publishing!vincent schol schreef: ↑di 02 jun, 2020 09:13Het heet draaigroei en er is voor zover ik weet geen eenduidige verklaring voor. Er zijn wel ideeen over, bijvoorbeeld dat het te maken heeft met de geleiding van subtiele energie, een fenomeen waar de westerse wetenschap onbekend mee is. De spiraal of vortex komt in de natuur veelvuldig voor, zoals in draaikolken, DNA, zonnebloemen.