Wat een gezeik zeg. ze doen ook echt alles om de boel moeilijk te maken
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat een gezeik zeg. ze doen ook echt alles om de boel moeilijk te maken
Ik hoop dat hier nog geen verbod vanuit de Gemeente op mobiele toiletten is gekomenWilt u kamperen in de maand mei dan geldt het volgende:
Tot 20 mei zult u het zonder sanitair (toilet en douche) moeten doen.
Vanaf 20 mei hebben we mobiele toiletten op de kampeerplaatsen. Echter de douches mogen nog niet gebruikt worden.
Mocht u toch willen kamperen en een eigen mobiel toilet meebrengen dan dient de inhoud geschikt te zijn om in het openbare riool gestort te mogen worden.
Op het terrein is warm en koud water, en eventueel stroom, beschikbaar.
Wilt u kamperen in juni dan geldt het volgende:
U kunt geen gebruik maken van het sanitair gebouw. Dus geen gebruik maken van douche en toilet.
Wij zorgen dat er wel warm en koud water beschikbaar is en stroom als u dat wilt.
In deze periode kunt u gebruik maken van een eigen (mobiel) toilet. Wij vragen u dan wel er voor te zorgen dat de inhoud in het bestaande riool geledigd mag worden. (dus niet chemisch)
Of u kunt gebruik maken van een mobiel toilet.
Wilt u kamperen in juli, augustus of september.
Dan gelden er geen beperkingen meer, behalve het hanteren van de gepaste afstand en hygiëne maatregelen. Wij zorgen voor diverse middelen om de hygiëne zo goed mogelijk te waarborgen, maar u heeft hier zelf ook een verantwoordelijkheid in.
staat op facebookbert sitters schreef: ↑vr 22 mei, 2020 17:15Ik ga morgen kamperen in de buurt van Hoorn via campsace.com met eigen sanitair en een picknicktafel. Ik zal verslag doen op facebook.
Jammer, maar ik kan me voorstellen dat SBB de rotzooi en vernielingen bij veel paalkampeerplaatsen zat is. Na de tijdelijke sluiting nu dus een definitieve.Rob_Gordon schreef: ↑wo 27 mei, 2020 15:08Ondertussen lijken de Paalkampeerplaatsen zelfs nooit meer open te gaan...
https://www.wild-kamperen.nl/pers/persb ... te-heffen/
Redelijk klein (en mooi onderhouden) terrein met "afgescheiden" kampeerplaatsen. Op elke kampeerplaats was een mobiel toilet (met spoelfunctie) geplaatst. Wel warm en koud water (bij de wasplaats... maar afwassen moest bij de tent gebeuren )Fedor schreef: ↑za 23 mei, 2020 19:42En geboekt voor eind komende week. Dank voor de tip!bert sitters schreef: ↑za 16 mei, 2020 15:55Natuurkampeerterrein De Maasakker in Megen(N.B.) is open. Eigenaar Ed heeft portable toiletten geplaatst. Er is wel koud en warm water, maar je kunt niet douchen. www.demaasakker.nl