Mooie foto!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vandaag bleken er meer vosjes te zitten, gewoon langs de fietsroute. Volgens de man die aan de andere kant van de straat woonde waren het er drie. Maar na bestudering van de foto's blijken het er toch minimaal vier te zijn.Leon schreef: ↑wo 13 mei, 2020 17:30Ik ben vanmiddag richting noordkaap gefietst, maar na een uur kreeg ik tegenwind. Toen heb ik me omgedraaid en ben ik richting Middellandse Zee gefietst. Ook dat heb ik niet gehaald.
Daarnet heb ik als resultaat van de tocht een dode roofvogel en een hoop grofvuil doorgegeven aan Sovon resp. de Gemeente Meerssen. Leuker was het vosje dat ik zag. Ik zag eerst een mevrouw met een fotocamera wat vreemd richting akker staren. De lijn van haar lens volgens zag ik een jonge vos. In de remmen en een halve minuut bewegingsloos blijven staan. Het vosje, op een meter of 25 - was zich van geen kwaad bewust. Toen maar doorgefietst. Het vosje bleef poseren voor mevrouw. Op de terugweg waren beiden weg.
Strakke fiets, strakke lucht, niet zo strakke horizon
Kwam iets zuidelijker o.a. door Fochteloerveen. Ongewone drukte, veel monokijkers, camera's en tripods in XXL formaat voor en achter de wildroosters. Allemaal uitgelopen voor een zeldzame arend.
Wat is er aan de hand? Ze heeft geen rood fietsshirt aan!Marco Meijerink schreef: ↑zo 17 mei, 2020 16:30Heerlijke dagtocht.
Wind, lucht, water, fietsje, meisje.
0A6718AB-93EB-44AD-A6E9-006A3C7FFEE4.jpeg
Ik meen dat Kees Swart (?) vorig jaar (?) een foto van deze plek in RaadPlaatje heeft geplaatst (en ik had de plek geraden).Arie E schreef: ↑ma 18 mei, 2020 07:51Gisteren weer langsgekomen: vergane glorie die er ieder jaar net iets slechter uitziet, maar het blijft staan.
IMG_20200517_145845735_kl.jpg
Die schoorsteen... Hoe lang zal het duren voordat die instort?
Plaats: Zoeterwoude-Rijndijk, vlak bij Rijnekeboulevard. Foto van de andere kant van de vaart genomen.
Klopt allemaal: viewtopic.php?f=23&t=7669&hilit=schoors ... 20#p351395willem.m schreef: ↑ma 18 mei, 2020 08:37Ik meen dat Kees Swart (?) vorig jaar (?) een foto van deze plek in RaadPlaatje heeft geplaatst (en ik had de plek geraden).Arie E schreef: ↑ma 18 mei, 2020 07:51Gisteren weer langsgekomen: vergane glorie die er ieder jaar net iets slechter uitziet, maar het blijft staan.
IMG_20200517_145845735_kl.jpg
Die schoorsteen... Hoe lang zal het duren voordat die instort?
Plaats: Zoeterwoude-Rijndijk, vlak bij Rijnekeboulevard. Foto van de andere kant van de vaart genomen.